کد خبر : 1854804 | 30 آبان 1401 ساعت 22:31 | 61.4K بازدید | 1 دیدگاه

گلر چلسی برگشت اما بد برگشت

الان چه وقت پرواز بود آقای مندی؟ (عکس)

سنگال در شبی که چشم به تساوی مقابل هلند دوخته بود با اشتباه دروازه‌بان خود هیچ امتیازی کسب نکرد.

الان چه وقت پرواز بود آقای مندی؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های سنگال برای جام جهانی قطر مصدومیت ادواردو مندی بود، گلر چلسی اما در روزهای منتهی به جام به تمرینات برگشت و شاهد حضور او در بازی اول مقابل هلند بودیم. مندی که در طول مسابقه چند باری متزلزل نشان داده بود، در دقیقه 85 اشتباهی را مرتکب شد که به قیمت از دست رفتن یک امتیاز بازی اول برای سنگال تمام شد.

شاگردان سیسه برای پایان کار با نتیجه مساوی، تاکتیک موفقی را پیاده کردند و می‌رفتند که از این کار نتیجه بگیرند اما در آخرین دقایق همه چیز عوض شد. ارسال دی یانگ از سمت راست و خروجی عجیب و ناموفق از مندی، با ضربه سر کودی گاکپو همراه شد.
توپ روی این ضربه پشت سر بازیکن هلند وارد دروازه سنگال شد و فرصت زیادی هم برای جبران نبود. البته شیرازه یاران مندی بعد از این گل مفت از هم پاشید و آنها یک گل دیگر هم خوردند تا کارشان برای صعود سخت شود.

این صحنه اگر اتفاق نمی افتاد شاید سنگال می توانست دست پر از زمین خارج شود اما بهترین دروازه‌بان جهان از نگاه فیفا که نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش در جام ملت های افریقا و صعود به جام جهانی داشت، این بار، درست جایی که باید بهتر و مطمئن‌تر از همیشه می‌بود، اشتباهی بزرگ را مرتکب شد.

سنگال در بازی دوم مرحله گروهی با قطر دیدار خواهد کرد. این تیم که هم اکنون با صفر امتیاز و تفاضل گل منفی دو کنار قطر در قعر جدول گروه اول حضور دارد، برای حفظ شانس صعود خود باید از سد میزبان بگذرد و در بازی پایانی نیز مقابل اکوادور نتیجه خوبی کسب کند.

1767210
1767212
1767211

دیدگاه‌ها