کد خبر : 1854818 | 01 آذر 1401 ساعت 00:34 | 41.2K بازدید | 6 دیدگاه

زنگ خطر برای ایران: مراقب ستاره چلسی باشید

پاس گل تماشایی کریستین پولیشیچ به تیموتی وه‌آ در بازی امشب آمریکا و ولز بار دیگر نشان داد این ستاره چلسی یکی از ستاره‌های اصلی تیم ملی آمریکا است.

زنگ خطر برای ایران: مراقب ستاره چلسی باشید

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول دیدار امشب ولز و آمریکا هم‌تیمی‌های گرت بیل در بخش اعظم این نیمه تحت تاثیر بازی روان و تهاجمی آمریکا بودند و کریستین پولیشیچ بارها زمان و فضای کافی پیدا کرد تا به عمق خط دفاعی ولزی‌های حمله کرده و دروازه آنها را تهدید کند.

1767284

در صحنه به ثمر رسیدن گل آمریکا، پولیشیچ بعد از به دست گرفتن کنترل توپ به راحتی از جو رادون که در موقعیتی مناسب قرار نداشت عبور کرد و با تشخیص به موقع فرار وه‌آ یک پاس رو به جلوی استادانه به او داد تا وه‌آ کار را تمام کرده و گل آمریکا را به ثمر برساند.

1767283

این در حالی است که در روزهای گذشته تصمیم گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از پولیشیچ و تحویل آن به تایلر آدامز 23ساله با انتقادهای زیادی در این کشور مواجه شده بود.

ولی پولیشیچ با اینکه در بازی امشب بازوبند کاپیتانی را در اختیار نداشت ولی با پیراهن همیشگی شماره 10 نشان داد همچنان ستاره اصلی آمریکایی‌ها در بازی‌سازی و خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه حریفان است.

1767285

دیدگاه‌ها