کد خبر : 1854828 | 01 آذر 1401 ساعت 01:39 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

گرت بیل: صحبت‌های راب پیج ولز را عوض کرد

گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.

گرت بیل: صحبت‌های راب پیج ولز را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، ولز امشب در دیدار مقابل آمریکا در اولین بازی دو تیم در جام جهانی قطر، در نیمه اول کاملا مقهور آمریکایی‌ها بود و با شکست 1-0 در این نیمه به کار خود پایان داد. ولی گرت بیل و هم‌تیمی‌هایش در نیمه دوم عملکرد به مراتب بهتری نشان دادند و با یک بازگشت موفق شدند در نهایت با تساوی 1-1 به کار خود پایان دهند.

گرت بیل که پنالتی ولز در دقایق پایانی را خودش به دست آورد و تبدیل به گل کرد تا مهم‌ترین نقش را در نجات ولز از شکست بازی کند در پایان این مسابقه گفت صحبتهای رابرت پیج، سرمربی ولز، بین دو نیمه نقش مهمی در تغییر نتیجه داشت. هر چند بیل به محتوای این صحبتها اشاره‌ای نکرد.

1767312

گرت بیل در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

صحبتهای سرمربی ولز بین دو نیمه
بین دو نیمه سرمربی صحبتهایی کرد که یک سری چیزها را تغییر داد. بچه‌ها با روحیه کاملا جنگنده وارد زمین شدند و مبارزه کردند. ما دوباره مثل همیشه جنگیدیم.

رضایت از کسب یک امتیاز؟
با توجه به اینکه بازی را باخته بودیم یک امتیاز برایمان خیلی مهم است. همینطور که در بازی اول رقابتهای یورو2021 این کار را کردیم امشب هم نشان دادیم چه شخصیتی تیمی‌ای داریم.

رابرت پیج بین دو نیمه دقیقا چه گفت؟
یک سری نکات را گوشزد کرد. نمی‌خواهم در این باره بیشتر صحبت کنم و جزئیات را بگویم. حالا باید دور هم جمع بشویم و مثل تیمهای خوب برای بازی بعدی آماده بشویم. ما قوی‌تر برخواهیم گشت و نشان می‌دهیم چه شخصیتی داریم. ولز همیشه همینطور بوده و در ادامه هم یک تیم قوی و جنگنده خواهد بود.

دیدگاه‌ها