کد خبر : 1854832 | 01 آذر 1401 ساعت 08:09 | 12.6K بازدید | 3 دیدگاه

روحیه خوب بازیکنان آمریکا قبل از مصاف با انگلیس

بازیکنان تیم ملی آمریکا از کسب یک امتیاز مقابل ولز رضایت دارند و بازی بعدی مقابل انگلستان را مهمترین دیدار خود می دانند.

روحیه خوب بازیکنان آمریکا قبل از مصاف با انگلیس

به گزارش ورزش سه، دیگر رقیبان تیم ملی کشورمان در گروه B رقابت های جام جهانی، شب گذشته به مصاف هم رفتند و نهایتا بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. ولز و آمریکا با این نتیجه 1 امتیازی شدند و تا اینجای کار، هر دو تیم برای صعود از گروه، به یک اندازه امید دارند.

پس از بازی، بازیکنان آمریکا از نتیجه تساوی و کسب این 1 امتیاز رضایت کافی دارند و شاگردان گرگ بر هالتر خودشان را مهیای مهمترین دیدار خود یعنی مصاف با انگلستان می کنند.

تیموتی وه‎ آ مهاجم 22 ساله ایالات متحده آمریکا که اولین گل خودش را در این رقابت ها به ثمر رساند، در مصاحبه پس از بازی گفت: 

" کریستین پولیسیچ یک پاس زیبا به من داد و این به من بستگی داشت که آن را تمام کنم. در نیمه اول ما انرژی و شادابی زیادی داشتیم اما در بازی بعدی مقابل انگلیس باید در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی بسیار سختی بود ولی ما از پس مشکلات موجود بر آمدیم. مهمترین چیز این است که ما شکست نخوردیم. ما نظم و انسجام خودمان را حفظ کردیم. اکنون باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، قدم بعدی را برداریم و فقط به کار خود ادامه دهیم. " 

1767338

تایلر آدامز کاپیتان تیم ملی آمریکا پس از بازی گفت: 

" ما باید سرمان را بالا نگه داریم. یک امتیاز از این بازی به دست آوردیم  و الان باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم". 

1767340

همچنین مت ترنر، دروازه بان ایالات متحده که در دقیقه 64 یک سوپر سیو انجام داد اضافه کرد: "حالا تمام تمرکز ما برای آماده سازی در دیدار مقابل انگلستان است و می خواهیم در آن بازی عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم".

1767339

"تیم ملی آمریکا در دومین دیدار خود، روز جمعه به مصاف انگلستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها