کد خبر : 1854867 | 01 آذر 1401 ساعت 10:45 | 36K بازدید | 1 دیدگاه

برای یک هوادار: دلیل شادی گل خاص گریلیش برابر ایران

جک گریلیش، ستاره انگلیسی، گلش برابر تیم ملی ایران را به یکی از هواداران نوجوان این تیم تقدیم کرد.

برای یک هوادار: دلیل شادی گل خاص گریلیش برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس روز گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف ایران رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گریلیش در این بازی از ابتدا در ترکیب سه شیرها قرار نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرد اما در نیمه دوم و با دستور گرت ساوت‌گیت وارد زمین شد تا به تیم ملی کشورش کمک کند. 
او موفق شد در دقیقه 89 گل ششم تیم ملی کشورش و اولین گل خودش در این مسابقات را وارد دروازه ایران کند و پس از آن بود که شادی گل جالبی را در زمین به نمایش گذاشت که توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرد. 

1767178

او پیش از این به یکی از هواداران متعصب و 11 ساله تیم ملی انگلیس قول داده بود که اولین گلش در جام جهانی با پیراهن تیم ملی انگلیس را با این شادی خاص به او تقدیم خواهد کرد و پس از باز کردن دروازه ایران روی قولش ماند. 
این هوادار که فینلی نام دارد پیش از این نامه‌ای را برای گریلیش فرستاده و از او برای تلاشش در جهت بالا بردن آگاهی پیرامون بیماری خاص فلج مغزی که روی راه رفتن و حرکات بدن تاثیر می‌گذارد، تشکر کرده بود و حالا گل زیبای این بازیکن برابر ایران نیز به او اهدا شد که خودش نیز از این بیماری رنج می‌برد.
 

دیدگاه‌ها