کد خبر : 1854879 | 01 آذر 1401 ساعت 11:56 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

ونگر: فرانسه مدعی اصلی قهرمانی است

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که تیم ملی فرانسه توانایی دفاع از عنوان قهرمانی در جام جهانی را دارد.

ونگر: فرانسه مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه امشب اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر را برابر استرالیا برگزار خواهد کرد. 
این تیم موفق شد در جام جهانی 2018 روسیه جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و البته یکی از مدعیان اصلی قدم به این مسابقات خواهد گذاشت. 
بسیاری از بازیکنان کلیدی دیدیه دشان در این مسابقات در اختیار او قرار ندارند. ستاره‌هایی چون کریم بنزما، پل پوگبا، انگولو کانته، پرسنل کیمپمبه و کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند. 
با این حال، غیبت این بازیکنان باعث نشده که ونگر امیدش را به تیم ملی کشورش از دست بدهد و همچنان بسیاری آنها را شانس اصلی قهرمانی می‌دانند. 

1748063

او که حالا به عنوان یکی از مدیران فیفا در جام جهانی حضور دارد در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد مدعی قهرمانی گفت:« گزینه اول من در این زمینه فرانسه است. دلیل این انتخابم این نیست که خودم فرانسوی هستم، بلکه چون این تیم بهترین خط حمله را در بین تمامی تیم‌های حاضر در اختیار دارد.»
ونگر با اشاره به لزوم بهبود شرایط دفاعی این تیم اظهار داشت:« اگر دیدیه دشان ثبات لازم در خط دفاعی را ایجاد کند، مدافع عنوان قهرمانی شانس زیادی برای تکرار این دستاورد بزرگ خواهد داشت. آنها باید برای کسب نتیجه در این مسابقات کاملا متمرکز باشند.»
 

دیدگاه‌ها