کد خبر : 1854885 | 01 آذر 1401 ساعت 12:59 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

پولیسیچ: آمریکا قطعا می‌تواند انگلیس را شکست دهد

کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، معتقد است که این تیم توانایی پیروزی برابر انگلیس را دارد.

پولیسیچ: آمریکا قطعا می‌تواند انگلیس را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس روز گذشته برابر ایران به پیروزی رسید اما تیم ملی آمریکا در حالی که تا دقایق پایانی از تیم ملی ولز پیش بود نتوانست از تک گلش محافظت کند و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
تک گل آمریکا در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر را تیموتی وه‌آ به ثمر رساند که  پاس گل زیبای آن از سوی پولیسیچ ارسال شده بود، بازیکنی که آمریکا امید زیادی به درخشش او در این مسابقات بسته است. 
با وجود پیروزی پر گل و قدرت‌‎نمایی سه شیرها در بازی اول برابر ایران، او همچنان معتقد است که آمریکا توانایی پیروزی برابر این تیم را دارد.

1767285


پولیسیچ در این باره به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم تیم ما به اندازه کافی خوب است که بتوانیم از این گروه صعود کنیم. انگلیس بازی بعدی ماست و ما باید کاملا هجومی بازی کنیم تا بتوانیم این بازی مهم را ببریم. توانایی کافی برای پیروزی برابر آنها را داریم.»
این ستاره آمریکایی با اشاره به پیروزی تیمش برابر ولز اظهار داشت:« نکات مثبت بسیار زیادی در این بازی وجود داشت. تیم بسیار خوب به نظر می‌رسید. حالا ما باید متوجه شویم که چطور باید 90 دقیقه کامل خوب باشیم. یک امتیاز در اولین بازی بهتر از صفر امتیاز است. ما باید پیش برویم و یاد بگیریم.»
او با ابراز امیدواری نسبت به دیدارهای بعدی اضافه کرد:« من روحیه رقابتی بسیار بالایی دارم. می‌خواهم پیروز شوم. این تیم را بسیار دوست دارم و از این که در جام جهانی برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم حس غرور دارم. بنابراین کمترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که هرچه در توان دارم ارائه کنم.»
 

دیدگاه‌ها