کد خبر : 1854894 | 01 آذر 1401 ساعت 14:15 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

شزنی:

لِوا را باانگیزه می‌بینم: این آخرین جام جهانی من است

وویژیک شزنی، گلر تیم ملی لهستان، معتقد است روبرت لواندوفسکی انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در جام جهانی دارد. او تایید کرد که این آخرین جام جهانی اش خواهد بود.

لِوا را باانگیزه می‌بینم: این آخرین جام جهانی من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان امروز کار خود در جام جهانی را از بازی برابر مکزیک شروع خواهد کرد. این بازی برای هر دو تیم حیاتی است و تیم بازنده شاید تا حد زیادی شانس صعود را از دست بدهد. هر دو تیم بازی برابر آرژانتین و عربستان را پیش رو خواهند داشت. امید اول لهستان به گلزنی های روبرت لواندوفسکی است و وویژیک شزنی، گلر لهستان نیز معتقد است این رقابت ها برای لوا اهمیت بالایی دارد.

1767485

شزنی گفت:«لواندوفسکی از بهترین مهاجمان دنیاست و انگیزه و جاه طلبی اش را در هر رقابتی نشان می دهد. این جام جهانی برای لوا بسیار مهم است و این کاملا مشخص است.»

شزنی در مورد گی‌یرمو اوچوآ، گلر تیم ملی مکزیک، که برای پنجمین بار در جام جهانی حاضر خواهد بود گفت:«او واقعا یک نابغه است. به تماشای بازی های او در جام جهانی عادت کرده ایم. امیدوارم برابر ما توپ های زیادی را از درون دروازه اش جمع کند(می خندد).»

1762697

شزنی گفت که این آخرین جام جهانی‌اش خواهد بود:«این بهترین رقابت فوتبالی دنیاست و قطعا آخرین جام جهانی من خواهد بود. امیدوارم برای من و همه لهستانی ها خاطره انگیز شود. جام جهانی رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.»

دیدگاه‌ها