کد خبر : 1854901 | 01 آذر 1401 ساعت 16:20 | 50.3K بازدید | 7 دیدگاه

تمرکز فقط روی جام جهانی

روبن دیاز: در رختکن پرونده رونالدو را بستیم

روبن دیاز می گوید که در رختکن پرتغال به حواشی اخیر پیرامون کریستیانو رونالدو فکر نمی کنند و این موضوعی تمام شده است.

روبن دیاز: در رختکن پرونده رونالدو را بستیم

به گزارش "ورزش سه"، فضای اردوی تیم ملی پرتغال در روزهای اخیر تحت تاثیر شایعه اختلاف بین رونالدو و برونو فرناندز قرار داشت اما هم فرناندز و هم رونالدو این شایعه را رد کردند. هفته گذشته انتشار ویدیویی از رختکن پرتغال و برخورد سرد برونو با رونالدو این شائبه را ایجاد کرد که برونو از مصاحبه اخیر رونالدو با پیرس مورگان علیه منچستریونایتد دلخور است.

1767509

روبن دیاز، مدافع پرتغال و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این شایعات گفت:«مهم بود که رونالدو خودش در این رابطه صحبت کند و فکر می کنم توضیحات کاملی هم داد. برونو هم در این رابطه شفاف سازی کرد. تحت هیچ شرایطی مصاحبه اخیر رونالدو روی ما تاثیر منفی نگذاشته و از همان روز اول تصمیم گرفتیم که تمرکز فقط روی جام جهانی باشد. این یک موضوع تمام شده در اردوی پرتغال است.»

1763468

برونو در مورد مهار مهاجمان بزرگ حاضر در جام جهانی گفت:«بازی به بازی پیش می روم و در حال حاضر تمرکزم روی مهاجمان غناست. اولین بازی ما برابر غناست و در بازی های دیگر به مهاجمان حریف مقابلم فکر خواهم کرد. فکر کردن به مهاجمان بزرگی که ممکن است با آنها در مراحل بعد روبرو شوم، اشتباه است.»

دیدگاه‌ها