کد خبر : 1854920 | 01 آذر 1401 ساعت 16:05 | 71.4K بازدید | 22 دیدگاه

تمرینات ایران با دو دروازه‌بان تازه نفس (عکس)

امیر عابدزاده و پیام نیازمند دو گلری هستند که در تمرین امروز تیم ملی توجهات را به خود جلب کردند.

تمرینات ایران با دو دروازه‌بان تازه نفس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات عجیب اسکواد تیم ملی ایران علاوه بر ۲۵نفره بودن آن، حضور ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی ایران بود. اتفاقی که شاید حالا به نفع ایران باشد.

اتفاقات در شروع جام جهانی قطر بدتر از همه تصورات برای شاگردان کی‌روش پیش رفت. علیرضا بیرانوند، گلر قابل اطمینان و مستحکم تیم ملی در دقایق اولیه بازی وقتی برای دور کردن توپ خیز برداشته بود برخورد محکمی از ناحیه صورت با مجید حسینی داشت و شاید از نحوه زمین افتادنش و صورت خون آلود او می‌شد حدس زد که توان ادامه بازی را ندارد.

پس از بیرانوند نوبت به حسین حسینی رسید تا در اولین بازی جام جهانی خود کابوس بزرگی را تجربه کند‌. حسینی مقابل ستاره‌های انگلیس توان ایستادگی نداشت و شش بار دروازه خود را باز شده دید. او امروز به همراه بازیکنان اصلی ریکاوری کرد و قطعا ریکاوری روحی حسینی برای آینده او از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

1767587
1767588
1767589
1767590

با این حال در شرایطی که نمی‌توان از بازی کردن بیرانوند و حسینی در بازی ولز مطمئن بود، امیر عابدزاده و پیام نیازمند با جنگندگی بالایی تمرین کردند‌.

عابدزاده تجربه بازی ملی بیشتری دارد و در بسیاری از بازی‌های مقدماتی قطر عملکرد خوبی داشته است. پیام نیازمند، گلر سپاهان نیز برای حضور در لیست جام جهانی ایران تلاش زیادی کرده و حالا در تلاش برای نشان دادن آمادگی خود به کادرفنی است‌.

با همه این اتفاقات باید دید در بازی ولز کدام دروازه‌بان در چارچوب دروازه ایران می‌ایستد؛ انتخاب گلر توسط کی‌روش می‌تواند به تمرینات پیش از بازی با ولز بستگی داشته باشد.

دیدگاه‌ها