کد خبر : 1854931 | 01 آذر 1401 ساعت 16:55 | 26.5K بازدید | 10 دیدگاه

باید زود بلند شویم و ادامه دهیم

اسکالونی: روز غم‌انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند

مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.

اسکالونی: روز غم‌انگیزی است، با 2 شوت 2 گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از روز سوم رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به نفع عربستان خاتمه یافت. در این بازی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی آرژانتین را در دقیقه 10 پیش انداخت ولی عربستان در نیمه دوم دو گل زد و بازی باخته را با برد عوض کرد. دو گل از مسی و لائوتارو در این بازی نیز به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

1767135

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به این شکست عجیب گفت:«کنار آمدن با این شکست سخت است چون چهار یا پنج حمله کردند و دو گل به ما زدند. فکر می کنم همین دو شوت‌شان داخل چارچوب بود. به چیزی جز برخاستن و ادامه مسیر فکر نمی کنم. نباید بیش از این به شکست پرداخت و باید بلند شد و ادامه داد. البته که روز غم‌انگیزی است.»

اسکالونی ادامه داد:«می دانستیم عربستان چطور بازی می کند و در طول هفته خودمان را به خوبی مهیا کرده بودیم. در مورد دو گل مردود هم باید بگویم که آفساید لائوتارو میلیمتری بود و توسط وی ای آر رد شد. در هر صورت تصمیم داور و وی ای آر درست بود و حرفی ندارم.»

پیروزی شگفت انگیز عربستان:«به این تیم احترام می گذاریم. تبریک به عربستان و ما هم باید این شکست را فراموش کنیم. در بازی های بعدی باید مکزیک و لهستان را شکست دهیم و راه دیگری نیست.»

1767581

دلایل شکست:«نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و در تمرینات گفته بودم که بازی خطرناکی است و اینکه یک گل می تواند روند همه چیز را تغییر دهد. همین اتفاق افتاد و با خوردن گل تساوی، از هم گسیخته شدیم. این بازی را در آرامش تجزیه و تحلیل خواهم کرد. هنوز وقت نکرده ام با بازیکنان صحبت کنم چون همه ناراحت و غمگین هستند و به زمان نیاز دارند.»

تعویض ها:«تعویض‌ها به خاطر مشکل بدنی بازیکنان نبود و هدف، تغییر تاکتیک بود.»

اسکالونی در پایان گفت:«شکست هیچوقت خوب نیست. نه در اولین و نه در دومین و سومین بازی شکست اتفاق خوبی نیست. در هر صورت این جام جهانی است و گاهی یک تیم بی نهایت برتر از رقیب خودش است ولی روی یکی دو اتفاق بازنده می شود. عربستان اینجا هواداران زیادی دارد و پس از زدن دو گل، فضای ورزشگاه هم به سودشان شد. این بازی را می بردیم هم باید برای شکست مکزیک برنامه‌ریزی می کردیم. برای ما چیزی تفاوت نکرده است.»

دیدگاه‌ها