کد خبر : 1854947 | 01 آذر 1401 ساعت 17:57 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

پیدا کردن یکی مثل ادن هازارد دشوار است

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی را دشوار توصیف کرد.

پیدا کردن یکی مثل ادن هازارد دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، نسل طلایی فوتبال بلژیک در سال های پایانی دوران ورزشی خود قرار دارد و شاید این جام جهانی آخرین بخت آنها برای فتح یک جام بزرگ باشد. در آستانه اولین دیدار مقابل تیم ملی کانادا، روبرتو مارتینز در نشست مطبوعاتی حاضر شده و مدعی شد فعلا به جدایی از تیم ملی بلژیک و حضور در رده باشگاهی فکر نمی کند.

روبرتو مارتینز گفت: "در جام جهانی هیچ بخت اول و مطلقی برای کسب عنوان قهرمانی وجود ندارد. فقط باید به مرحله گروهی و غیرقابل پیش بینی بودن نتایج نگاه کرد. مسابقات بسیار فشرده ای برگزار خواهد شد و از مرحله یک چهارم نهایی احتمال رخ دادن هر اتفاقی ممکن است. من به فردا یا به کاری که دوست دارم انجام دهم یا باشگاه مورد علاقه ام فکر نمی کنم.

1652790

در جام جهانی فردایی وجود ندارد. من به دنبال این هستم که کارم را با حداکثر اشتیاق و انرژی انجام دهم. وقتی کارم تمام شد، زمان آن فرا می رسد که ببینم چه چیزی برای من و تیم بهتر است. من در گذشته نیز گزینه هایی برای جدایی داشتم، اما به این نتیجه رسیدم زمانش فرا نرسیده است.

هدف بلژیک در جام جهانی؟ شرایط بازی در قطر برای ما ناشناخته است. در روسیه خستگی در بازی های اول محسوس بود و در اینجا نیز باید برای موارد غیرمنتظره آماده شوید. ما می دانیم که هشت تیم در یک سطح هستند و در نبردهای مستقیم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. فراموش نکنید تا به حال فقط هشت تیم قهرمان جام جهانی شده اند.

شرایط ادن هازارد و احتمال حضور او در ترکیب؟ ادن تقریبا دو سال است که بازی نکرده، اما نباید فراموش کرد او بیش از 100 بازی ملی انجام داده است. هازارد برای رقم زدن سرنوشت یک بازی لزوکا نباید در بهترین سطح ممکن باشد. او واقعا می خواهد بازی  کند و پیدا کردن بازیکنی با این کیفیت، تعهد، استعداد و تجربه کار دشواری خواهد بود."

دیدگاه‌ها