کد خبر : 1858013 | 17 آذر 1401 ساعت 10:55 | 27.1K بازدید | 8 دیدگاه

هازارد: دوست داشتم جای بایدن باشم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی، می‌گوید دوست دارد برای پنج دقیقه جای جو بایدن قرار بگیرد.

هازارد: دوست داشتم جای بایدن باشم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد روزهای خوبی را در تیم ملی بلژیک پشت سر نگذاشته است و در نهایت روز گذشته تصمیمش برای خداحافظی از دیدارهای ملی را اعلام کرد.
حذف شیاطین سرخ از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث شد که انتقادها از عملکرد ستارگان بزرگ این تیم شدت بگیرد و این بازیکن تصمیم گرفت که به حضورش در این تیم خاتمه دهد. 
در ویدیویی که به تازگی در صفحات تیم ملی بلژیک در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این بازیکن در گفتگو با تورگان هازارد، برادرش، در اردوی این تیم صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. 
هازارد در پاسخ به این سوال که دوست دارد جایش را با چه شخص دیگری روی زمین عوض کند با خنده گفت:« با جو بایدن. برای پنج دقیقه دوست دارم جای او باشم. این که رییس جمهور آمریکا باشم بسیار جالب است. وای، فکر کنید! ادن هازارد، رییس جمهور آمریکا، جالب نیست؟!»

1777013

او همچنین در پاسخ به این سوال که در کودکی به جز رئال مادرید طرفدار چه تیم دیگری بوده است اظهار داشت:« من هفت سال برای چلسی بازی کردم، پس نباید این را خیلی با صدای بلند بگویم اما علاقه زیادی به آرسنال با حضور تیری آنری داشتم و او حالا کمک مربی تیم ملی بلژیک است.» 
این ستاره سابق چلسی حالا باید بار دیگر به اردوی رئال مادرید برگردد، در حالی که شرایطش در این تیم نیز چندان بر وفق مرادش نیست و بسیاری معتقد هستند که حتی ممکن است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از جمع ستارگان رئال جدا شود. 
 

دیدگاه‌ها