کد خبر : 1854964 | 01 آذر 1401 ساعت 19:00 | 13K بازدید | 8 دیدگاه

شبیه به معجزه: کسی پیروزی عربستان را باور نداشت

معدود افرادی شانسی برای پیروزی تیم ملی عربستان در دیدار مقابل آرژانتین مدعی قائل بودند.

شبیه به معجزه: کسی پیروزی عربستان را باور نداشت

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز جام جهانی 2022 بسیاری تیم ملی آرژانتین را مدعی اول کسب عنوان قهرمانی می دانستند. شاگردان لیونل اسکالونی که سال گذشته فاتح کوپا آمه ریکا شده بودند، مدت ها بود متحمل شکستی نشده و در آماده ترین شرایط ممکن به کشور قطر سفر کرده بودند. اما این تیم در اولین دیدار خود دچار شوک بزرگی شده و در شرایطی که با گل دقایق ابتدایی لیونل مسی پیش افتاده بود، 1-2 مغلوب این تیم شد.

1767575

در حقیقت بعد از گل اول لیونل مسی و حملات پردامنه بازیکنان تیم ملی آرژانتین روی دروازه عربستان بود که بنگاه های پیش بینی، شانس پیروزی نزدیک به غیرممکن 500 به یک را برای نماینده آسیایی در نظر گرفتند. آلبی سلسته بارها تا آستانه باز کردن دوباره دروازه این تیم پیش رفت و دو بار گل های لیونل مسی و لائوتارو مارتینز به صورت میلیمتری آفساید اعلام شد.

جالب اینجاست عربستان قبل از شروع بازی در ورزشگاه لوسیل، شانس پیروزی 33 به یک برای پیروزی در اختیار داشت و حتی بعد از زدن گل تساوی در اوایل نیمه دوم نیز این عدد از 30 به یک کاهش پیدا کرد. این نشان می دهد کمتر کسی حاضر بود روی پیروزی تیم ملی عربستان در این دیدار ریسک کند، اما در نهایت این معجزه بزرگ رخ داد و آنها موفق شدند شاید آماده ترین تیم ملی حال حاضر فوتبال جهان را با ارائه نمایشی تاریخی مغلوب کنند.

دیدگاه‌ها