کد خبر : 1854973 | 01 آذر 1401 ساعت 19:37 | 33.4K بازدید | 21 دیدگاه

دی‌ماریا: باید 0-5 عربستان را شکست می‌دادیم!

آنخل دی ماریا پس از شکست شوکه‌کننده آرژانتین در جام جهانی مقابل عربستان مدعی شد حق این تیم کسب پیروزی بوده است.

دی‌ماریا: باید 0-5 عربستان را شکست می‌دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، گرچه احتمالا بسیاری از هواداران فوتبال در انتظار پیروزی آسان و بی دردسر تیم ملی آرژانتین در اولین مسابقه برابر عربستان بودند، اما امروز شگفتی بزرگی رخ داد و نماینده آسیا با نتیجه 1-2 به برتری رسید. آنخل دی ماریا که در این دیدار نمایش چندان خوبی نداشت، معتقد است این تیم اسیر اتفاقات شده و البته بارها در حربه آفسایدگیری بازیکنان عربستان گیر افتاده است.

1767772

آنخل دی ماریا گفت: "ما به راحتی در این دیدار می توانستیم به برتری رسیده و حتی با توجه به موقعیت های نیمه اول با نتیجه 5-0 برنده شویم، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت شکست خوردیم. به نظر این تمام چیزی است که در این مسابقه رخ داده و مسئله چیز دیگری نبود.

ما می دانستیم که تیم ملی عربستان قرار است از چنین سبکی در مقابل ما استفاده کند و آماده تقابل با این تیم شده بودیم، اما نمی دانم نتوانستیم این کار را انجام داده و برنامه مورد نظر خود را در زمین پیاده کنیم. شاید بازیکنان ما خیلی زودتر از زمان لازم حرکت از جناحین و عمق را در زمین عربستان شروع می کردیم و به همین دلیل بود که بارها و به خصوص در نیمه اول در تله آفساید بازیکنان حریف گیر افتادیم."

دیدگاه‌ها