کد خبر : 1854986 | 01 آذر 1401 ساعت 20:31 | 38.2K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان سعودی‌ها به پایان رسید؛

یک عربستانی دیگر محروم از جام ۲۰۲۲

تیم ملی عربستان دو مصدوم جدی در بازی با آرژانتین داد.

یک عربستانی دیگر محروم از جام ۲۰۲۲

به گزارش "ورزش سه"، هرچند هروه رنار موفق شد برد ارزشمند تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین را در تاریخ این کشور ثبت کند، اما او برای دو دیدار آینده مرحله گروهی مقابل لهستان و مکزیک، دو ستاره‌اش را از دست داد و نمی‌تواند از مدافع چپ و کاپیتان خود بهره ببرد.

پس از اینکه اعلام شد یاسر الشهرانی، مدافع چپ و بازیکن باتجربه تیم ملی عربستان بخاطر شکستگی استخوان صورت و فک نمی‌تواند تا پایان جام جهانی بازی کند و باید اردوی سعودی‌ها را ترک کند، حالا خبر رسیده یک بازیکن دیگر از این تیم هم قادر به ادامه حضور در مسابقات آینده نیست.

1767814

سلمان الفرج، کاپیتان تیم ملی عربستان که در ترکیب این تیم برابر آرژانتین حضور داشت و در وقت‌های تلف شده نیمه اول تعویض شد، بنابر اعلام هروه رنار سرمربی این تیم به طور قطعی در دیدارهای آینده جام جهانی حضور نخواهد داشت.

این هافبک تیم ملی عربستان که در دوره قبلی جام جهانی یک گل زده بود، امروز پس از یک ارسال توسط بازیکنان آرژانتین در لحظات پایانی نیمه اول، به دلیل کشیدگی شدید عضله ران نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد و حالا به طور رسمی خبر رسیده ادامه بازی‌ها را از دست داده است.

سلمان الفرج با وجود مصدومیت و پای آتل گرفته، در پایان دیدار مقابل آرژانتین با عصا در جشن بازیکنان تیمش شرکت کرد و وارد زمین شد تا هم‌بازیان خود را در آغوش بگیرد و به آنها تبریک بگوید.

دیدگاه‌ها