کد خبر : 1854997 | 01 آذر 1401 ساعت 21:32 | 31.9K بازدید | 7 دیدگاه

کریستین پولیسیچ:

می‌توانیم تیم ملی انگلیس را شکست دهیم

کریستین پولیسیچ، مهاجم تیم ملی آمریکا، مطمئن است که این تیم متحده می تواند مقابل انگلیس موفق ظاهر شود.

می‌توانیم تیم ملی انگلیس را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم ارائه نمایش درخشان در نیمه اول، شاید تیم ملی آمریکا خوش شانس بود که در نهایت برابر ولز به تساوی 1-1 رسید. تیم ملی آمریکا در گروه دوم مسابقات و در دومین بازی خود روز جمعه به مصاف انگلیس می رود و کریستین پولیسیچ که در لیگ برتر مشغول به بازی کردن است، مدعی شد آنها قصد دارند در این دیدار دشوار و تعیین کننده، به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنند.

1767855

کریستین پولیسیچ گفت: به طور کلی نکات مثبت زیادی در اولین بازی ما مقابل ولز وجود داشت. شرایط تیم خوب به نظر می رسد و حالا باید متوجه شویم چگونه می توانیم این نمایش را برای 90 دقیقه در مقابل حریفان نشان دهیم. کسب یک امتیاز در بازی اول بهتر از شکست بود، اما ما باید به سمت جلو حرکت کرده و از این نتیجه درس های لازم را بگیریم.

دیدار مقابل تیم ملی انگلیس؟ من فکر می کنم ما تیم خوبی داریم و می توانیم از این گروه راهی دور بعدی مسابقات شویم. تقابل با تیم ملی انگلیس آزمون بعدی ما است و ما وارد بازی می شویم، تهاجمی خواهیم بود و سعی می کنیم به برتری دست یابیم. من می خواهم در این مسابقه برنده شوم. من بسیار رقابت طلب هستم و تیم ملی کشورم را نیز خیلی دوست دارم. من مفتخرم که در جام جهانی برای آمریکا بازی کنم، بنابراین حداقل کاری که می توانم انجام دهم این است که با تمام توان برای این تیم به میدان بروم."

دیدگاه‌ها