کد خبر : 1855272 | 03 آذر 1401 ساعت 13:43 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید ساوت‌گیت: کین به بازی برابر آمریکا می‌رسد

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تایید کرد که هری کین توانایی همراهی این تیم برابر آمریکا را خواهد داشت.

با تایید ساوت‌گیت: کین به بازی برابر آمریکا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کین در بازی برابر ایران باعث شده بود که حضور او در دیدار بعدی انگلیس مقابل آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. 
این بازیکن انگلیسی در دیدار برابر ایران موفق نشد گلزنی کند اما دو پاس گل ارسال کرد و برخوردی که با مرتضی پورعلی‌گنجی داشت باعث شد که دچار مصدومیت شود و در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال غیبت او برابر آمریکا به گوش می‌رسید. 
ساوت‌گیت در گفتگو با ITV درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« کین خوب است. او کمی به صورت انفرادی با توپ کار کرده است و روز پنجشنبه به تمرینات باز خواهد گشت و مشکلی برای حضور در بازی برابر آمریکا ندارد. ما فقط باید بررسی نهایی را روی او انجام دهیم.»

1768114


سرمربی سه شیرها درباره میزان مصدومیت او گفت:« ما همه چیز را بررسی کردیم. مشکل خاصی روی مچ پای او وجود نداشت، بلکه بیشتر از ساق پا احساس درد داشت. خوشحالیم که مشکل خاصی به وجود نیامد. وقتی او روی زمین افتاد نفس من در سینه حبس شد اما وقتی به بازی ادامه داد فهمیدم مشکل خاصی به وجود نیامده است.»
تیم ملی انگلیس فردا در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف آمریکا خواهد رفت و امیدوار است که با پیروزی در این بازی صعودش به مرحله یک هشتم این مسابقات را تا حد زیادی نهایی کند. 
 

دیدگاه‌ها