کد خبر : 1855001 | 01 آذر 1401 ساعت 22:00 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

معرفی ۱۱ بازیکن فرانسه و استرالیا

نفرات آغاز کننده بازی برای فرانسه و استرالیا مشخص شدند.

معرفی ۱۱ بازیکن فرانسه و استرالیا

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی فرانسه چهار سال پس از قهرمانی در جام جهانی، امشب در نخستین بازی خود در دور جدید این رقابت‌ها در قطر، از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الجنوب به مصاف تیم ملی استرالیا خواهد رفت.

فرانسه که امیدوار به کسب پیروزی در مسابقه امشب و بالاتر قرار گرفتن نسبت به تیم‌های یک‌امتیازی دانمارک و تونس در گروه D است، با توجه به مصدومیت و غیبت کریم بنزما در جام جهانی، اولیویه ژیرو را امشب در راس خط حمله دارد.

1767872

هوگو لوریس، ابراهیما کوناته، دایو اوپامکانو، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو ۱۱ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی فرانسه مقابل استرالیا را تشکیل می‌دهند و با سیستم ۱-۲-۱-۲-۴ بازی را آغاز می‌کنند.

1767873

متئو رایان، کای رولز، هری سوتار، ناتان اتکینسون، عزیز بهیچ، آرون موی، ریلی مک‌گری، جکسون ایروینه، متئو لکی، میچل دوک و کرگ گودوین نیز نفرات آغاز کننده بازی برای استرالیا در دیدار مقابل فرانسه هستند.

گفتنی است، فرانسه چهار سال قبل هم در مرحله گروهی جام جهانی مقابل استرالیا قرار گرفت که آن مسابقه را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها