کد خبر : 1855004 | 01 آذر 1401 ساعت 22:20 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی لهستان: هیچکس از لواندوفسکی ناراحت نیست

چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، می‌گوید با وجود از دست دادن پنالتی توسط روبرت لواندوفسکی در مقابل مکزیک هیچکس در لهستان از او ناراحت نیست.

سرمربی لهستان: هیچکس از لواندوفسکی ناراحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، لهستان امشب اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را مقابل مکزیک برگزار کرد و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

بهترین موقعیت گلزنی لهستان در این بازی با اعلام پنالتی به سود این تیم به دست آمد. پنالتی‌‌ای که به دلیل خطای بازیکنان مکزیکی روی روبرت لواندوفسکی به دست آمد و این مهاجم لهستانی باشگاه بارسلونا پشت توپ ایستاد و بر خلاف انتظارها توپش توسط سنگربان مکزیک دفع شد.

1767865

سرمربی لهستان اما در پایان بازی به رسانه‌ها گفت این پنالتی از دست رفته نباید دلیلی برای حمله به لواندوفسکی باشد و در لهستان هیچکس از او ناراحت نیست.

هیچکس از لواندوفسکی ناراحت نیست؛ انصاف داشته باشیم
تیمی که در جام جهانی بازی می‌کند نمی‌تواند از تساوی بدون گل آن هم در اولین بازی راضی باشد. ولی هیچکس از روبرت لواندوفسکی ناراحت نیست. یادمان نرود که او پیش از این در تعداد زیادی از مسابقات مهم لهستان چه گل‌هایی زده است. در تورنمنت‌های قبلی هم بازیکنان بزرگی پنالتی از دست داده‌اند.

تحلیل بازی از دید سرمربی لهستان
بازی خیلی نزدیکی بود. سبک بازی حریف باعث شد ما سبک خاصی را پیش بگیریم و تغییرات ویژه‌ای را مد نظر قرار بدهیم. به نظرم در دفاع خوب بودیم. یادم نمی‌آید مکزیک موقعیتهای گلزنی زیادی داشته باشد. آن پنالتی خیلی حیف شد. از آن گذشته موقعیت‌های دیگری هم بود که می‌توانستیم در محوطه جریمه حریف خونسردتر بازی کنیم.

دیدار دیگر این گروه و شکست غیرمنتظره آرژانتین مقابل عربستان
من با قدرت عربستان آشنا هستم و بازی‌ آنها را از نزدیک دیده‌ام. قبلا به شما خبرنگاران گفته بودم که در قطر قدرت عربستان را خواهید دید. برای همین بازی سعودی‌ها من را غافلگیر نکرد. اما صادقانه بگویم از پیروزی‌شان مقابل آرژانتین تعجب کردم.

1767884

دیدگاه‌ها