کد خبر : 1855007 | 01 آذر 1401 ساعت 22:40 | 33.9K بازدید | 2 دیدگاه

مارتینو: شکست آرژانتین همه چیز را عوض کرد

جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل لهستان گفت با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان، دیدار بعدی تیمش مقابل آلبی‌سلسته تعیین‌کننده خواهد بود.

مارتینو: شکست آرژانتین همه چیز را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، مکزیک امشب اولین بازی خود در جام جهانی قطر را با تساوی بدون گل مقابل لهستان پشت سر گذاشت.

جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از بازی گفت مکزیک خونسرد است و این تساوی را ناامیدکننده نمی‌داند. او ولی اذعان کرد که با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان شرایط این گروه پیچیده شده و دیدار بعدی تیمش مقابل آلبی‌سلسته برای صعود مکزیکی‌ها تعیین‌کننده خواهد بود.

1767888

تاتا مارتینو در پایان بازی تیمش مقابل لهستان به خبرنگاران گفت:

شکست آرژانتین محاسبات صعود از گروه را تغییر داد
سناریوی صعود با توجه به نتایج امروز تغییر کرده. ما پیش از شروع رقابتها فکر می‌کردیم بازی اول‌مان برای صعود از گروه تعیین‌کننده است. اما با نتیجه‌ای که آرژانتین امروز گرفت مشخص شد که بازی دوم ما حکم مرگ و زندگی خواهد داشت و تکلیف صعود را مشخص می‌کند.

بعد از شکست آرژانتین، نقشه بازی مکزیک تغییر کرد؟
نه، ما چیزی را عوض نکردیم. آنچه ممکن است تغییر کرده باشد تغییر ذهنیت بازیکن‌ها است. ما می‌دانستیم که باید پیروز شویم ولی در عین حال می‌دانستیم که آرژانتین باخته و شکست در مقابل لهستان می‌تواند کار ما را به شدت سخت کند.

پنالتی‌ از دست رفته لواندوفسکی و درخشش اوچوآ درون دروازه مکزیک
اوچوآ واقعا عالی کار کرد. به خصوص به این خاطر که آن پنالتی عملا تنها فرصتی بود که لهستان در طول بازی داشت. بعد از نتیجه‌ای که در بازی آرژانتین به دست آمد این بازی واقعا برای هر دو طرف سخت شده بود. ولی ما هیچوقت نظم تیمی را از دست ندادیم.

دیدگاه‌ها