کد خبر : 1855014 | 02 آذر 1401 ساعت 00:00 | 56.2K بازدید | 1 دیدگاه

تئو با پاس گل آمد؛

تعویض خانوادگی در جام جهانی(عکس)

تعویض اجباری در ترکیب فرانسه جابه‌جایی دو برادر در ترکیب این تیم را به همراه داشت.

تعویض خانوادگی در جام جهانی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل اول استرالیا مقابل شاگردان دیدیه دشان در شرایطی به ثمر رسید که در زمان ارسال پاس گل توسط متئو لکی از جناح راست زمین، لوکاس هرناندز مدافع چپ فرانسه بخاطر آسیب دیدگی روی زمین افتاده بود، اما بازیکنان استرالیا بدون توجه به این موضوع حمله خود را ادامه دادند و دروازه را باز کردند.

لوکاس هرناندز که دچار پیچیدگی و مصدومیت زانوی پای راست شده و از شدت درد به خود می‌پیچید، در زمان توقف بازی پس از گل استرالیا، به کمک کادر پزشکی فرانسه از زمین بیرون رفت و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد.

1767930

لوکاس که پس از گلزنی در ترکیب بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بخاطر مصدومیت یک ماه و نیم از میادین دور بود و طی سه هفته گذشته بوندس لیگا دوباره به میادین برگشت، در دقیقه ۱۳ بازی امشب تیم ملی فرانسه برابر استرالیا مجددا دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بیرون رفت.

مصدومیت جدی لوکاس هرناندز موجب شد تا تئو هرناندز، برادر او که فصل درخشانی در میلان ایتالیا پشت سر می‌گذارد، به ترکیب فرانسه اضافه شود و نخستین بازی خود در جام جهانی را تجربه کند.

تئو هرناندز که در فصل جاری سری آ ایتالیا موفق شده دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم در دقیقه ۲۷ دیدار مقابل استرالیا با یک ارسال تماشایی از پشت محوطه جریمه روی سر آندره ربیو کاری کرد تا این بازیکن بدون دردسر و زدن ضربه سر گل تساوی فرانسه را به ثمر رساند و به بازی برگردند.

1767931

دیدگاه‌ها