کد خبر : 1855015 | 02 آذر 1401 ساعت 00:28 | 99.2K بازدید | 22 دیدگاه

صورت خرد شده و فک شکسته: یادگاری برد بزرگ عربستان

عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.

صورت خرد شده و فک شکسته: یادگاری برد بزرگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، یاسر الشهرانی، مدافع عربستان و باشگاه الهلال، امروز در جریان پیروزی بزرگ این کشور مقابل آرژانتین که با نتیجه 2-1 به دست آمد در برخوردی بسیار شدید با دروازه‌بان هم‌تیمی‌اش به شدت آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

این برخورد در دقیقه 94 اتفاق افتاد زمانی که محمد العویس برای دفع توپ از دروازه بیرون آمد ولی به الشهرانی برخورد کرده و او را نقش زمین کرد. العویس که از شدت برخورد آگاه بود درحالیکه دستهایش را روی سرش گذاشته بود نگران وضعیت مدافع عربستان بود.

1767943

کادر پزشکی عربستان الشهرانی را به کنار زمین چمن منتقل کرد و او سپس با آمبولانس به بیمارستانی در قطر منتقل شد. رسانه‌های سعودی به نقل از مدیریت تیم ملی این کشور نقل کردند که الشهرانی به زودی با هواپیما به آلمان اعزام خواهد شد تا معالجه او در این کشور دنبال شود. حتی گفته می‌شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، هواپیمای شخصی خود را برای انتقال او اختصاص داده است.

تیم ملی عربستان به رسانه‌های این کشور اعلام کرد که میزان دقیق مصدومیت الشهرانی در قطر مشخص شده است. بر اساس این گزارش، استخوان فک این مدافع شکسته است و در صورت او تعداد زیادی استخوان شکسته شده وجود دارد. الشهرانی برای درمان نیاز به عمل جراحی دارد و جراحی او در کشور آلمان انجام خواهد شد.

1767728

دیدگاه‌ها