کد خبر : 1855021 | 02 آذر 1401 ساعت 00:47 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

فرانسه کلید موفقیتش را شناخت: امباپه و ژیرو

کیلیان امباپه با یک گل و یک پاس گل و درخشش در نیمه دوم دیدار فرانسه و استرالیا نشان داد که چرا خروس‌ها آماده و سرحال بودنش را برای موفقیت‌شان در تورنمنت‌های بزرگ مهم می‌دانند.

فرانسه کلید موفقیتش را شناخت: امباپه و ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که امشب در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر مقابل استرالیا خیلی زود شوکه شد و در دقیقه 9 از حریف عقب افتاد در ادامه به بازی برگشت و نه تنها عقب افتادگی را جبران کرد بلکه با ارائه یک بازی برتر و درخشش ستاره‌هایش موفق شد حریف را 4-1 شکست دهد.

زوج اولیویه ژیرو و کیلیان امباپه مهم‌ترین عوامل موفقیت فرانسه در تبدیل این بازی به یک پیروزی مقتدرانه بودند. ژیرو چهار سال پیش در جام جهانی روسیه بیشتر در نقش بازیکنی با وظیفه تغذیه مهاجمان اصلی برای تیم دیدیه دشان بازی می‌کرد و وظیفه‌اش گلزنی نبود. اما این مهاجم کارکشته امشب با تصمیم دشان به عنوان هدف اول گلزنی انتخاب شده بود و به خوبی با به ثمر رساندن دو گل از پس این وظیفه برآمد.

1767984

امباپه از چهار سال پیش با ژیرو رابطه‌ای خوب داشت و از اولین بازیکنان فرانسه بود که اعلام کرد نقش اولیویه ژیرو برای درخشش او و موفقیت فرانسه نقشی بسیار مهم است. این دو امشب هم درخشان ظاهر شدند و روی سه گل از چهار گل فرانسه نقش مستقیم داشتند.

1767985

بعد از آنکه آدریان رابیو کار را به تساوی کشاند نوبت به درخشش امباپه و ژیرو بود. بعد از گل دوم فرانسه که توسط ژیرو به ثمر رسید سانتر عثمان دمبله با ضربه سر امباپه وارد دروازه شود تا فرانسوی‌ها 3-1 پیش بیفتند. در ادامه هم تکنیک ناب این ستاره فرانسوی در جناح چپ و پاس او برای ژیرو باعث شد مهاجم کهنه‌‌کار فرانسه دومین گل خود و چهارمین گل کشورش را به ثمر برساند.

1767987
1767986

فرانسه با این برد نشان داد که ممکن است قادر باشد طلسم ناکامی قهرمانان دوره گذشته جام را بشکند و قهرمانی‌اش را تکرار کند. بازی امشب نشان داد اولیویه ژیرو که کمتر کسی گمان می‌کرد برای خروس‌ها نقشی کلیدی بازی کند در کنار امباپه معماران اصلی موفقیت احتمالی فرانسه در این جام خواهند بود.

دیدگاه‌ها