کد خبر : 1855024 | 02 آذر 1401 ساعت 01:36 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژیرو: این برد روحیه‌بخش در مسیر درست قرارمان داد

اولیویه ژیرو که در پیروزی 4-1 فرانسه بر استرالیا دو گل به ثمر رساند این برد را برای افزایش اعتماد به نفس خروس‌ها موثر دانست و آن را گامی محکم در مسیری درست توصیف کرد.

ژیرو: این برد روحیه‌بخش در مسیر درست قرارمان داد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی امشب اولین بازی خود در تورنمنت 2022 قطر را در مقابل استرالیا برگزار کرد.

در این بازی که در الوکره و در استادیوم الجنوب برگزار شد فرانسوی‌ها با اینکه ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند ولی به لطف دو گل اولیویه ژیرو، یک گل از آدریان رابیو و یک گل از کیلیان امباپه موفق شدند حریف را 4-1 شکست دهند.

1768017

اولیویه ژیرو که در این بازی دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:" چه بخش‌هایی از تیم ما نیاز به پیشرفت دارد؟ عملکردمان در دقایق ابتدایی مسابقه. اگر بخواهیم بی‌عیب‌ونقص باشیم و به یک تیم کامل تبدیل شویم باید این ایراد را رفع کنیم. باید در شروع بازی بهتر باشیم.

با گل زودهنگامی که خوردیم خودمان باعث ترس تیم شدیم ولی خیلی زود واکنش نشان دادیم و برگشتیم. حتی اگر فرصت بیشتری بود می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. خیلی خوب خودمان را پیدا کردیم و کارآمد بودیم. البته همه چیز کامل نیست. این پیروزی گام درستی در یک مسیر صحیح بود و اعتماد به نفس تیم را بالا برد. هر چند باید از اشتباهات کوچک‌مان درس بگیریم".

دیدگاه‌ها