کد خبر : 1855030 | 02 آذر 1401 ساعت 08:15 | 102.8K بازدید | 13 دیدگاه

داستان متفاوت رضاییان با دیگر ملی‌پوشان

او این‌جاست تا برای کی‌روش جان دهد (عکس)

رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی 2022 استرس زیادی متحمل شد و اگر تغییر مربی در آخرین ماه‌های منتهی به جام رخ نمی داد، او الان در قطر نبود.

او این‌جاست تا برای کی‌روش جان دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند که کارلوس کی‌روش بلد است چگونه از رامین رضاییان بازی بگیرد و همین بزرگترین تفاوت او با دیگر مربیان این بازیکن است که بعضا به مشکل خورده و حتی نبودن رامین را ترجیح می‌دهند. این وضعیت را در دوره اسکوچیچ شاهد بودیم و مهره فیکس تیم کی‌روش، در آن دوره جایی در تیم مربی کروات نداشت و در صورت ادامه کار او در تیم ملی، به همین سادگی دومین و شاید آخرین جام جهانی خود را از دست می داد.

رضاییان حتی چندین بار در رسانه‌ها لب به اعتراض گشود اما مرغ اسکوچیچ یک پا داشت. دراگان اما پیش از جام جهانی ایران را ترک کرد و کی‌روش جانشینش شد؛ مردی که فوتبال ایران خاطرات زیادی با او داشت و بسیاری از بازیکنان جوان آن دوره که اینک با تجربه شده بودند، پیشرفت خود را تا حد زیادی مدیون این مرد پرتغالی بودند. رامین رضاییان یکی از همین بازیکنان بود که بازگشت کی‌روش او را نیز به تیم ملی برگرداند.

رضاییان بعد از دور ماندن از تیم ملی در دور انتخابی جام جهانی، فاصله زیادی با از دست دادن دور نهایی مسابقات نداشت ولی کی روش به ایران برگشت و در همان لیست اول، رامین را دعوت کرد. این بهترین اتفاق ممکن برای ستاره تازه‌وارد سپاهان بود که با خروج از پرسپولیس به مقصد اصفهان، ترجیح داده بود در آرامش برای جام جهانی تلاش کند.

حالا رامین با تیم ملی در قطر است. او در بازی اول فرصت بازی مقابل انگلیس را پیدا نکرد ولی در بازی دوم مقابل ولز که خیلی تعیین‌کننده خواهد بود، به احتمال زیاد یکی از منتخبین کی‌روش برای ترکیب ایران خواهد بود. رامین رضاییان که به خوبی طعم نبودن را چشیده، کاملا قدر موقعیت فعلی خود را می داند و قطعا اگر فرصت بازی پیدا کند، تا پای جان برای کی‌روش خواهد جنگید تا مراتب قدردانی خود را از این مربی که نقش مهمی در طی کردن پله های ترقی‌اش داشت ابراز نماید.

1768037
1768038

دیدگاه‌ها