کد خبر : 1855043 | 02 آذر 1401 ساعت 09:32 | 55.4K بازدید | 7 دیدگاه

نه به PSG، بارسا و رئال: ستاره برزیلی فروشی نیست

باشگاه پالمیراس پیشنهاد سه باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب اندریک، پدیده برزیلی، را رد کرد.

نه به PSG، بارسا و رئال: ستاره برزیلی فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس در چند هفته اخیر باعث شده که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود. 
بسیاری از رسانه‌های برزیلی و اسپانیایی از مذاکرات چند باشگاه مطرح اروپایی با مدیران پالمیراس خبر داده بودند و حتی گفته شده بود که رئال مادرید نمایندگانی را به برزیل فرستاده است تا با آنها و همچنین خانواده اندریک دیدار کنند و زمینه امضای قراردادی را با او فراهم کنند. 
اما پدر این بازیکن هرگونه امضای قرارداد و توافق و حتی بازدید از امکانات این باشگاه در مادرید را رد کرد و گفت پسرش همچنان هیچ پیشنهادی را نپذیرفته است.

1759624

حالا سایت گل به نقل از منابع مطمئن و نزدیک به مدیران پالمیراس اعلام کرده است که این باشگاه پیشنهاد پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید را برای خرید اندریک رد کرده است. 
این پدیده برزیلی قرار است در ماه جاری میلادی به اروپا سفر کند و شاید به چند باشگاه هم سر بزند و شرایط آنها را زیر نظر بگیرد اما مدیران پالمیراس قصد ندارند به این زودی مذاکراتی را برای فروش او با باشگاه دیگری آغاز کنند. 
بسیاری این بازیکن 16 ساله را فوق‌ستاره بعدی برزیل می‌دانند و همین باعث شد که رقابت برای جذب او بسیار جدی شود. اندریک تا جولای 2025 با پالمیراس قرارداد دارد و بند فسخ گنجانده شده در این قرارداد 60 میلیون یورو است.

 

دیدگاه‌ها