کد خبر : 1855046 | 02 آذر 1401 ساعت 09:49 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

لژیونرها؛

گرد و خاک ستاره‌های ایرانی در سوپرلیگ ترکیه

سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در این هفته در رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه عملکرد درخشانی در تیم‌هایشان ارائه دادند.

گرد و خاک ستاره‌های ایرانی در سوپرلیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، بیشترین لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت ها به لیگ ترکیه اختصاص دارد؛ جایی که یک ستاره سابق و دو بازیکن فعلی تیم ملی والیبال ایران یعنی سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت به ترتیب در ترکیب تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد به میدان می روند.

هفته نهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه دیروز پیگیری شد و در یکی از مسابقات فنرباغچه موفق شد با نتیجه ٣-١ حکیم اوغلو را شکست دهد تا به طور کامل از بحران به وجود آمده در هفته های اخیر خارج شده باشد. در این بازی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران یعنی سعید معروف عملکرد خوبی داشت و ۵ امتیاز برای فنرباغچه کسب کرد.

در یکی دیگر از مسابقات این هفته گالاتاسرای بالانشین به مصاف دو ولی رفت و این تیم هم مثل فنرباغچه با نتیجه ٣-١ حریف خود را شکست داد. مانند اکثر هفته‌های گذشته مرتضی شریفی در این مسابقه هم فوق‌العاده ظاهر شد و آمار شگفت‌انگیز ۲۴ امتیاز را برای گالاتاسرای به ثبت رساند.

آخرین لژیونر والیبال ایران نیز همچون دو ستاره دیگر شب فوق‌العاده‌ای را در سوپرلیگ ترکیه سپری کرد؛ جایی که بردیا سعادت در پیروزی ارزشمند و بسیار نزدیک تورشاد مقابل اسپورتوتو ٢٢ امتیاز برای این تیم کسب کرد تا او هم به روند عالی خود تداوم بخشیده باشد.

1768066

دیدگاه‌ها