کد خبر : 1855056 | 02 آذر 1401 ساعت 10:30 | 15.2K بازدید | 10 دیدگاه

رونی: جدایی تنها راه رونالدو و یونایتد بود

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اتفاقات اخیر چاره‌ای جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته بود.

رونی: جدایی تنها راه رونالدو و یونایتد بود

ه گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته اعلام کرد که با توافقی مشترک با رونالدو تصمیم به فسخ قرارداد با او گرفته‌اند. 
این بازیکن تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد داشت اما حالا می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به هر باشگاه دیگری ملحق شود. 
این اتفاق پس از آن رخ داد که این ستاره پرتغالی اظهارات عجیبی را در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان مطرح کرد. او در این مصاحبه همچنین به اظهارات رونی در انتقاد از خودش نیز اشاره کرد و مدعی شد که دلیل انتقادهای این هم‌تیمی سابقش این است که به او حسادت می‌کند.

1704071

رونی  پس از اعلام خبر جدایی رونالدو از یونایتد در گفتگو با اسپورت 18 اظهار داشت:« آیا من از این اتفاق شوکه و متعجب شده‌ام؟ نه. هیچ راه دیگری برای دو طرف باقی نمانده بود اما این اتفاق باعث تاسف است چون او بازیکن بسیار خوبی برای این باشگاه بود. من بهترین‌ها را برای او در هر باشگاه و تیمی که حضور دارد آرزو می‌کنم.»
رونالدو شب گذشته با اعلام خبر فسخ قراردادش با باشگاه منچستریونایتد، اعلام کرد که حالا به دنبال چالش جدیدی است. او حالا تنها بازیکن حاضر در جام جهانی 2022 قطر است که باشگاهی ندارد و باید منتظر پایان این مسابقات باشیم تا باشگاه جدید این ستاره پرتغالی را بشناسیم.

 

دیدگاه‌ها