کد خبر : 1855065 | 02 آذر 1401 ساعت 11:15 | 41.9K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی: مدافع فرانسه جام جهانی را از دست داد

لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه جام جهانی 2022 را از دست داد.

رسمی: مدافع فرانسه جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
هرناندز از ابتدای بازی در ترکیب اصلی تیم دیدیه دشان به میدان رفته بود و در حالی که سعی داشت مانع از به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط استرالیا شود، به شدت دچار مصدومیت شد و به زمین افتاد و تیم حریف نیز دروازه هوگو لوریس را باز کرد. 
کادر پزشکی خیلی سریع برای درمان این بازیکن وارد میدان شدند اما شرایط او به حدی بد بود که دشان مجبور شد دست به تعویض زودهنگام بزند و تئو هرناندز، برادر او، به جایش وارد زمین شد. 
این بازیکن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا آزمایش و اسکن روی پای مصدوم او انجام شود و در صورت نیاز روند درمان خیلی زود آغاز شود. 

1768076


دقایقی قبل صفحه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و جام جهانی و احتمالا ادامه فصل را از دست داده است. 
دشان هم دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد. در این بیانیه آمده است:« من هم مانند تمام تیم بسیار برای لوکاس ناراحت هستم. ما بازیکن مهمی را از دست دادیم. لوکاس جنگجو است و من تردیدی ندارم که تمام تلاشش را برای بازگشت به رقابت‌ها به کار خواهد گرفت.»
به نظر می‌رسد که طلسم مصدومیت بازیکنان کلیدی قصد ندارد دست از سر فرانسه بردارد و حالا هرناندز نیز به جمع بازیکنانی چون کریم بنزما، کریستوفر انکونکو، پل پوگبا و انگولو کانته اضافه شده است.»

 

دیدگاه‌ها