کد خبر : 1855073 | 02 آذر 1401 ساعت 11:50 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

دشان: جام جهانی متعلق به امباپه است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید رقابت‌های جام جهانی مختص به کیلیان امباپه است.

دشان: جام جهانی متعلق به امباپه است

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
امباپه با شرایط بسیار خوبی قدم به جام جهانی 2022 گذاشت. او در چند هفته اخیر نمایش درخشانی در پاری سن ژرمن داشت و حالا آماده است که بار دیگر به فرانسه برای قهرمانی در جام جهانی کمک کند. 
او شب گذشته موفق شد گل سوم تیمش را روی سانتر عثمان دمبله وارد دروازه حریف کند و در عین حال پاس گل دوم اولیویه ژیرو را نیز در دقیقه 71 برای این بازیکن ارسال کرد تا به او در رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری کمک کرده باشد. 
دشان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« کیلیان حالا مدتی است که در جمع بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد و اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا کرده است. این موضوع را می‌توان از سبک بازی او در زمین دید.»

1768045

او با اشاره به درخشش این بازیکن در جام جهانی 2018 گفت:« من می‌دانستم که او بار دیگر برای جام جهانی آماده خواهد بود. این رقابت متعلق به اوست و او به خوبی از این موضوع آگاه است که چطور می‌تواند در زمین سرنوشت‌ساز ظاهر شود.»
امباپه درباره نقش مهم این بازیکن در تیمش اضافه کرد:« او عضوی از این تیم است و همیشه می‌تواند نقش مهمی را در بازی تیمی ایفا کند، حتی با این که به عنوان انفرادی نیز بازیکن بسیار خوبی است. داشتن او برای ما عالی است. من مهاجمان بسیاری دارم اما کیلیان یکی از بهترین آنها است.»

 

دیدگاه‌ها