کد خبر : 1855076 | 02 آذر 1401 ساعت 11:59 | 39.2K بازدید | 11 دیدگاه

فردیناند:

رونالدو رفت تا تن‌هاخ به خواسته‌اش برسد!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جدایی کریستیانو رونالدو مطابق خواسته اریک تن‌هاخ بوده است.

رونالدو رفت تا تن‌هاخ به خواسته‌اش برسد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رونالدو با توافق دو طرفه از این باشگاه جدا شده است. 
اظهارات رونالدو در مصاحبه با پیرس مورگان علیه منچستریونایتد، مدیران و مالکان آن و همچنین کادر فنی این تیم باعث شد که جنجال زیادی پیرامون حضور او در اولدترافورد ایجاد شود و حالا قرارداد او با این باشگاه فسخ شده است. 
این ستاره پرتغالی از ابتدای حضور تن‌هاخ در این تیم با او به مشکل جدی خورده بود و عدم حضورش در تمرینات پیش فصل باعث شد که این مربی هلندی حاضر نشود از او در ابتدای فصل جاری بازی بگیرد و این روند ادامه پیدا کرد. 

1760249

فردیناند که به عنوان کارشناس دیدارهای جام جهانی در شبکه بی‌بی‌سی حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این اتفاق گفت:«من فکر می‌کنم حالا همه طرفین از این که دیگر با هم همکاری ندارند خوشحال هستند. رونالدو مشخصا این این مصاحبه را با این ذهنیت که خوشحال نیست و قصد ترک یونایتد را دارد انجام داد. او به وضوح این موضوع را نشان داد.»
این مدافع سابق یونایتد با اشاره به نظر تن‌هاخ درباره رونالدو اضافه کرد:«من فکر می‌کنم این موقعیت دقیقا همان چیزی بود که تن‌هاخ هم به دنبالش بود. حالا هر دو طرف واقعا خوشحال هستند. باید از این شرایط عبور کرد و فصل جدیدی برای رونالدو در طول دوران فوتبالش آغاز شده است.»

 

دیدگاه‌ها