کد خبر : 1855096 | 02 آذر 1401 ساعت 14:30 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

تمام تمرکزم روی کره جنوبی است

مربی اروگوئه: جام جهانی خوب یعنی پیروزی در اولین بازی

دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.

مربی اروگوئه: جام جهانی خوب یعنی پیروزی در اولین بازی

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه فردا کار خود در جام جهانی را از دیدار برابر کره جنوبی آغاز خواهد کرد. اروگوئه همواره یکی از مدعیان بوده و در سال 2010 به نیمه نهایی هم رسید ولی نتوانست به فینال برود و در نهایت عنوان چهارم را کسب کرد.

1768188

دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، در نشست خبری این بازی گفت:«به چیزی جز پیروزی در اولین بازی فکر نمی کنیم. یک جام جهانی خوب؟ تاکید می کنم که یک جام جهانی خوب یعنی شروع کار با کسب پیروزی و تمام فکر و ذکر من کسب سه امتیاز از بازی برابر کره جنوبی است.»

آلونسو در مورد شکست روز گذشته آرژانتین برابر عربستان و احتمال تکرار آن اتفاق برای اروگوئه گفت:«ما فقط به خودمان فکر می کنیم. واضح است که بازی های دیگر را هم نگاه می کنیم ولی تمرکز اصلی فقط روی آماده سازی برای بازی با کره است. فکر می کنم بازیکنانم کاملا آماده اند و به غیر از آرائوخو، مابقی در فرم بدنی 100 درصدی هستند. آرائوخو مصدوم بود و روند آماده سازی او متفاوت بوده است. از نظر من بازیکنانم بهترین های دنیا هستند.»

آلونسو در پایان گفت:«بسیار باانگیزه و مشتاق برای این بازی هستیم. بازهم تکرار می کنیم که فقط به پیروزی برابر کره فکر می کنیم. در تیم مهاجمان، هافبک ها و مدافعان بزرگی دارم. مهاجمان ما فوق العاده اند ولی هافبک ها و مدافعانی هم داریم که بتوانند در امر گلزنی موفق عمل کنند. در مجموع مشکلی از لحاظ گلزنی نخواهیم داشت.ما تیمی هستیم که شکست‌دادن‌مان کار سختی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها