کد خبر : 1855098 | 02 آذر 1401 ساعت 14:50 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول پیروزی بر کره جنوبی است

گودین: اروگوئه همیشه برای قهرمانی جهان می‌جنگد

دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، گفت که برای قهرمانی جهان وارد رقابت ها شده اند و در قدم اول روی پیروزی برابر کره جنوبی تمرکز کرده اند.

گودین: اروگوئه همیشه برای قهرمانی جهان می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، دیگو گودین یک جام جهانی دیگر را تجربه خواهد کرد و به عنوان کاپیتان اروگوئه مسئولیتی سنگین را روی دوش دارد. گودین که سابقه بازی برای اتلتیکو و اینتر را دارد و اکنون برای ولز سارسفیلد آرژانتین بازی می کند، مدت ها مصدوم بود ولی بالاخره توانست خود را به جام جهانی برساند. در اروگوئه او منتقدانی هم دارد که معتقدند استحقاق قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی را نداشت.

1768202

گودین در نشست خبری بازی با کره جنوبی گفت:«من عاشق کشورم هستم و به تیم ملی تعهد کامل دارم. حس کمک به تیم ملی همیشه با من بوده است. انگیزه بسیار بالایی برای کمک به تیم دارم. برای رسیدن به جام جهانی روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و در مقطعی به دور از فوتبال ماندم تا مصدومیتم کامل برطرف شود.البته که نباید انتظار داشت مثل 20 سالگی بازی کنم ولی اینجا هستم و مثل همیشه آماده ام تا نیرویی مفید و موثر باشم.»

گودین در مورد انتقادات گفت:«هر کسی نظر خود را دارد ولی من اینجا نیستم تا پاسخ انتقادات را بدهم. در خدمت تیم ملی هستم و فقط روی جام جهانی تمرکز کرده ام.»

1768201

اهداف اروگوئه:«راه درازی تا فینال پیش رو داریم و بازی های سختی خواهیم داشت. فعلا روی بازی با کره جنوبی تمرکز کرده ایم و مهم همین بازی است. همه دیدیدم که آرژانتین در اولین بازی خودش چگونه به عربستان باخت. ما به کره احترام می گذاریم و هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. از لحاظ تاریخی ما برای قهرمانی می جنگیم و هدف اروگوئه همیشه پیروزی در هر بازی است.»

دیدگاه‌ها