کد خبر : 1855099 | 02 آذر 1401 ساعت 14:52 | 31.9K بازدید | 2 دیدگاه

آرزوی کودک بیمار فلج مغزی برآورده شد

تماس تصویری با عامل شادی گریلیش برابر ایران!

جک گریلیش پس از گلزنی برابر ایران، با هوادار 11 ساله خود تماس گرفت و درباره شادی پس از گلش صحبت کرد.

تماس تصویری با عامل شادی گریلیش برابر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، پس از باز کردن دروازه ایران، جک گریلیش بازیکن تیم ملی انگلیس شادی خاصی را به نمایش گذاشت. او  ابتدا از ویلسون برای پاس گلش تشکر کرد و سپس در حالی که دستانش را به پهلو باز کرده بود، یک رقص کوچک انجام داد.

در نهایت مشخص شد که گریلیش این شادی گل را با توصیه یک هوادار خردسال 11 ساله به نام فینلی انجام داده است. او در اوایل ماه میلادی با ستاره منچستر سیتی دیدار کرد و این شادی گل را پیشنهاد داده بود.

1768208

هافبک سیتی پس از ورود به زمین، روی پاس خوب کالوم ویلسون در برابر دروازه خالی قرار گرفت و گل ششم انگلیس را به ثمر رساند.

این اولین گل گریلیش در یک تورنمنت بزرگ بین المللی بود. با این حال، او ادای احترام به هوادار 11 ساله سیتی که از بیماری فلج مغزی رنج می برد را فراموش نکرد.

1768209

فینلی پس از اینکه متوجه شد خواهرش، هالی، به همین بیماری مبتلا است، نامه ای به گریلیش نوشت. در ادامه، این هوادار منچسترسیتی با گریلیش دیدار کرد.

در طول ملاقات آنها، فینلی جوان از بازیکن مورد علاقه خود خواست تا هنگامی که دروازه حریف را باز می کند، شادی پس از گل ویژه ای را اجرا کند. او خواست تا گریلیش بازوهای خود را به طور گسترده ای باز کرده و آنها را تکان دهد. البته پیشنهاد اول فینلی، تقلید حرکات کرم بود که ستاره سیتی با آن موافق نبود.

پس از گلزنی مقابل ایران، گریلیش برای ادای احترام به هوادار 11 ساله، جشنی را که اکنون با نام «فینلی» شناخته می شود، به اجرا درآورد.

با این حال، روز بعد از دیدار برابر ایران، فینلی از طریق برنامه Face Time با گریلیش تماس گرفت. او به ستاره سه شیرها گفت: من گلی که به ثمر رساندی را دوست داشتم. من فکر می کردم که فراموش کرده ای این شادی را انجام دهی.

1768211

سپس گریلیش به شوخی گفت که پس از این شادی، در طول 24 ساعت گذشته، فینلی و داستان او در همه جا پخش شده و اکنون او دیگر یک شخصیت معروف است.

ستاره تیم ملی انگلیس پس از دیدار برابر ایران، تصویری از لحظه شادی گل خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "برای تو فینلی".

1768212

دیدگاه‌ها