کد خبر : 1855128 | 02 آذر 1401 ساعت 17:51 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولیویه ژیرو:

قرار گرفتن در کنار تیری آنری افتخار بزرگی است

اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، از رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری بسیار خوشحال است.

قرار گرفتن در کنار تیری آنری افتخار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، دو گل اولیویه ژیرو در دیدار مقابل استرالیا در جریان پیروزی 4-1 فرانسه در جام جهانی، باعث شد این مهاجم باتجربه در کنار تیری آنری و با زدن 51 گل، در صدر جدول فهرست بهترین گلزنان تاریخ فرانسه قرار بگیرد. جالب اینجاست اولیویه ژیرو با 9 بازی کمتر از تیری آنری به این رکورد فوق العاده دست یافته است. حالا ژیرو در مصاحبه ای مدعی شد تیم ملی فرانسه بهترین شروع ممکن را در جام جهانی تجربه کرده و خود او نیز فعلا قصدی مبنی بر خداحافظی از فوتبال ندارد.

1768016

اولیویه ژیرو گفت: "این که در کنار بازیکن بزرگی مانند تیری آنری در صدر جدول بهترین گلزنان تیم ملی فرانسه در طول تاریخ قرار بگیرید، معنای زیادی برای هر بازیکنی دارد. نمایش تیم ملی فرانسه در دیدار برابر استرالیا بسیار خوب و درخشان بود و ما نمی‌توانستیم شروع بهتری از این در جام جهانی تجربه کنیم.

رسیدن به این رکورد تاریخی؟ تا زمانی که از نظر فیزیکی شرایط بازی کردن داشته باشم و از این حیث مشکلی پش نیاید، به حضور در زمین فوتبال ادامه خواهم داد. من یک بازیکن رقابت طلب هستم که هنوز شور و شوق فراوانی برای درخشش دارم و می خواهم به اهداف بزرگی دست پیدا کتم. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم تمام تلاشم را می کنم تا تیم ملی فرانسه به اهداف خود دست یابد. حالا و بعد از بازی با استرالیا احساس بسیار خوبی دارم و دوستانم به من می گویند تو هرگز تمام نمی شوی."

دیدگاه‌ها