کد خبر : 1855131 | 02 آذر 1401 ساعت 17:57 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

برونو: بابت جدایی رونالدو از یونایتد متاسفم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بابت جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم ابراز تاسف کرد.

برونو: بابت جدایی رونالدو از یونایتد متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال فردا در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف غنا می رود و کسب سه امتیاز این دیدار مسیر صعود آنها به دور بعد را هموار خواهد ساخت. برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال، پیش از این دیدار در مورد شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو و البته جدایی رسمی این بازیکن از تیم ملی پرتغال صحبت کرد.

برونو فرناندز گفت: تاثیرگذاری حواشی اطراف کریستیانو رونالدو؟ نه، فکر نمی‌کنم اینگونه باشد و این موضوعی است که حتی درباره آن بین ما صحبت هم نشده است. مهم این است که بازیکنان قبل از اولین بازی تیم ملی پرتغالی روحیه فوق العاده ای دارند. پیروزی در چنین دیدار برای هر تیمی بسیار سخت است و فقط کافی است بازی های ابتدایی این تورنمنت را تماشا کنید.

1768310

امروز هم شرایط در بازی کرواسی با مراکش بسیار نزدیک بود، هرچند از نظر تئوری کرواسی تیم برتر است. اما ما به خودمان و به یکدیگر در رختکن پرتغال اعتماد داریم. شرایط تیم های مختلف در دنیای فوتبال نزدیک تر شده و همین باعث می شود کسب پیروزی برابر هر تیمی سخت تر شود.

جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد؟ او همیشه برای من الهام بخش بوده است. بازی در کنار رونالدو در باشگاه یک رویا بود، اما هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم و همه ما رضایت خانواده را در اولویت قرار می دهیم. رونالدو درباره تصمیمش به من چیزی نگفت و این یک مسئله شخصی است که به خود کریستیانو و خانواده اش مربوط می شود. ما در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم و همه اینجا روی هدف خود یعنی موفقیت تیم ملی پرتغال و جام جهانی تمرکز کرده اند."

دیدگاه‌ها