کد خبر : 1855132 | 02 آذر 1401 ساعت 18:14 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

سانتوس: یک نفر هم در مورد رونالدو حرف نمی‌زند

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.

سانتوس: یک نفر هم در مورد رونالدو حرف نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال فردا در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف غنا خواهد رفت. در هفته های اخیر حواشی مربوط به کریستیانو رونالدو و در نهایت جدایی او از منچستریونایتد به شدت افزایش یافته بود، اما فرناندو سانتوس مدعی شد بازیکنان تیم ملی پرتغال اصلا درباره این مسئله با یکدیگر صحبت نمی کنند.

فرناندو سانتوس گفت: "قهرمان شدن در چنین تورنمنتی برای هر تیمی و برای هر کشوری بسیار دشوار است. البته  من آن جاه طلبی، آرزو و رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارم. من معتقدم که ما توانایی مبارزه برای این هدف را داریم. ما می خواهیم به مردم پرتغال شادی بزرگی را هدیه دهیم. شما فقط باید به این چند بازی اول نگاه کنید تا دشواری بازی در جام جهانی را به وضوح ببینید.

1768314

من همین الان داشتم بازی کرواسی و مراکش را تماشا می کردم و شما دیدارهایی متعادل می بینید. ما برای تقابل با حریفان خود آماده هستیم و البته می دانیم که آنها مشکلات زیادی برای ما ایجاد می کنند. غنا یک تیم بسیار خوب و سازماندهی شده است و بازی آنها مقابل سوئیس این موضوع را نشان داد. تیم های آفریقایی استعدادهای زیادی داشته، غیرقابل پیش بینی بوده و همیشه از نظر تاکتیکی در حال پیشرفت هستند. امروز نمایندگان آفریقا تیم های بسیار کامل تری نسبت به گذشته هستند.

حواشی اخیر کریستیانو رونالدو؟ جدایی او از منچستریونایتد تمرکز ما را از بین نخواهد برد. من حتی نشنیدم که بازیکنان و حتی خود رونالدو در هیچ لحظه ای در اردو، در تمرین، در اوقات فراغت و حتی هنگام تفریح در مورد این اتفاق صحبت کنند. آنچه اهمیت دارد تمرکز فراوانی است که من در بازیکنانم می بینم. آنها روحیه فوق العاده ای داشته و در عین حال از مشکلاتی که ما با آنها روبرو خواهیم شد آگاه هستند، زیرا آنها دیدگاه واقع بینانه دارند."

دیدگاه‌ها