کد خبر : 1855144 | 02 آذر 1401 ساعت 18:54 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

انتقادات شدید از هافبک آرژانتین: او عامل باخت بود!

رودریگو دی پل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان آرژانتین برابر عربستان بود و از روز گذشته موج انتقادات از او شدت گرفته است.

انتقادات شدید از هافبک آرژانتین: او عامل باخت بود!

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیروز اولین شکست را در جام جهانی 2022 قطر متحمل شد. عربستان به یک پیروزی تاریخی دست یافت و به روند 36 بازی بدون باخت آلبی سلسته پایان داد. شکست سخت از عربستان باعث شده تا چندین بازیکن به دلیل عملکرد بدشان در این مسابقه مورد انتقاد قرار بگیرند. با تاکتیک عالی هروه رنار، توانایی های لیونل مسی در میدان خنثی شد، اما محو شدن رودریگو دی پل، هافبک آلبی‌سلسته، بسیار سوال برانگیز بود. 

1768348

بسیاری عملکرد ضعیف دی پل را یکی از عوامل شکست آلبی سلسته می دانند. دی پل در پاس دادن ها بی دقت و در مهار و تحت فشار قرار دادن هافبک های عربستان ناموفق بود. بر اساس داده‌های اوپتا، بازیکن سابق اودینزه و حال حاضر اتلتیکو، یکی از بدترین بازی‌های خود را از زمانی که پیراهن آرژانتین را پوشیده، انجام داد، میانگین صفر شوت به سمت دروازه، بدون دریبل و سانتر موفق، با 23 بار از دست دادن توپ و تقریباً 75 درصد پاس‌موفق، دی پل نمایش کابوس وار داشت. این هافبک به پشتیبان بزرگ مسی در خط هافبک تبدیل شده بود و یکی از بازیکنان کلیدی در موفقیت های اخیر آلبی‌سلسته(مانند کوپا آمه ریکا 2021) بود. درخشش او در آن تورنمنت باعث شهرت جهانی بیشترش شد.

1768349

بازی های اخیر دی پل در اتلتیکو مادرید هم انتقاداتی را به همراه داشت. او که در اتلتیکو نتوانسته ارزش هایش را نشان دهد، در آرژانتین هم فرم سابق خود را ندارد و هواداران را ناامید کرد. او هر زمان پیراهن آرژانتین را به تن می کرد، بهترین بازی ها را انجام می داد ولی برابر عربستان به نظر می رسید که برای اتلتیکو بازی می کند. دی پل برابر مکزیک در بازی روز شنبه فرصت برای جبران خواهد داشت. او خاطره بد عربستان پاک می کند؟

دیدگاه‌ها