کد خبر : 1855155 | 02 آذر 1401 ساعت 20:03 | 29.1K بازدید | 5 دیدگاه

برونو فرناندز: از رونالدو عصبانی نیستم!

برونو فرناندز در مورد جدایی عجولانه کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، صحبت‌هایی انجام داد.

برونو فرناندز: از رونالدو عصبانی نیستم!

به گزارش ورزش سه، پس از مصاحبه‌ای طوفانی با پیر مورگان و انتقاد این بازیکن 37 ساله از مالکان، بازیکنان و سرمربی باشگاه، کریستیانو با فسخ توافقی قراردادش با شیاطین سرخ موافقت کرد.

مالکان یونایتد در ابتدا قصد داشتند با بررسی همه راه‌های قانونی پاسخ مناسبی به این اقدام رونالدو بدهند اما اواخر روز سه‌شنبه با او به توافق رسیدند تا به کارش در اولدترافورد پایان دهد.

مصاحبه طوفانی با رونالدو منجر به استقبال سرد از سوی فرناندز در بدو ورود به اردوی تیم در جام جهانی شد، اگرچه اعلام شد اتفاق خاصی رخ نداده و این یک شوخی بین رونالدو و فرناندز بوده است.

فرناندز که امروز به جای رونالدو پاسخگوی رسانه‌ها بود، گفته است که با توجه به اتفاقاتی که در اولدترافورد رخ داده، از بازی در کنار کاپیتان خود احساس ناراحتی نمی کند و به تصمیم هم تیمی سابق خود در یونایتد احترام می گذارد.

فرناندز گفت: "من احساس ناراحتی نمی کنم. من مجبور نیستم طرفی را انتخاب کنم.  بازی در تیم ملی با رونالدو یک امتیاز بزرگ بود و در باشگاه این امر برای من یک رویا بود که به حقیقت پیوست و من همیشه این را گفته‌ام.

کریستیانو همیشه برای من الهام بخش بوده است. این یک رویا بود اما می‌دانیم که هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست و حالا کریستیانو برای زندگی و حرفه‌اش تصمیم گرفت و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

پرتغال بعدازظهر پنجشنبه بازی خود را در جام جهانی مقابل غنا آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که رونالدو و فرناندز در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.

همه توجهات بعد از جام جهانی قطعا به سمت رونالدو و تصمیم جدیدش خواهد بود هر چند که منابع 90min متوجه شده‌اند که قرار نیست مالکان متمول نیوکاسل پیشنهادی به او ارائه دهند.

در هر صورت، رونالدو امروز از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل برخورد با هوادار اورتون 50 هزار پوند جریمه و دو بازی محروم شده است و اگر بخواهد فوتبالش را در جزیره ادامه بدهد باید این محرومیت را پشت سر بگذراند.

دیدگاه‌ها