کد خبر : 1855159 | 02 آذر 1401 ساعت 20:10 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد شدید از بیل: او بدترین بازیکن ولز است!

ستاره سابق استون‌ویلا باز هم با نظرات کارشناسی‌اش حاشیه‌ساز شد.

انتقاد شدید از بیل: او بدترین بازیکن ولز است!

به گزارش "ورزش سه" گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز که در دیدار این تیم برابر ایالات متحده موفق به ثبت گل تساوی تیمش از روی نقطه پنالتی شد، از سوی آگبونلاهور، ستاره سابق استون‌ویلا مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

آگبونلاهور که پیش از این به خاطر انتقاد از یورگن کلوپ در فضای مجازی حسابی خبرساز شده بود، این بار زبان تندش را برای انتقاد از گرت بیل چرخاند و گفت:"صد درصد اطمینان دارم که بدترین بازیکن ولز در زمین بازی است."

او در ادامه گفت: مردم از من بابت این نظر حمایت خواهند کرد، او در تمام بازی نتوانست هیچ کاری را به درستی انجام دهد و مثل همیشه در لحظات بزرگ، با گل های بزرگ، خودش را نشان داد. اما هر بار که توپ را به دست می آورد، آن را می داد و مجبور به تعقیب می شد. برای اینکه با او منصف باشیم، بهتر است بگوییم او در تعقیب توپ بود تا آن را به دست آورد، اما هیچ چیز برای او درست پیش نمی رفت.

او همچنین از اعطای جایزه برترین بازیکن زمین به این ستاره انتقاد کرد و گفت: "بازیکنان بسیار بهتری از او در زمین وجود داشتند. مور، آمپادو و ویلیامز در نیمه دوم کاملا بهتر از او بودند. مثل همیشه گفتند خب چه کسی گل را زده، همان نفر بهترین بازیکن شود!"

آگبونلاهور در انتها پا را فراتر می‌گذارد و می‌گوید: هیچ یک از بازیکنان ولز در بین سی بازیکن برتر انگلیس هم نمی‌توانند قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها