کد خبر : 1855168 | 02 آذر 1401 ساعت 20:51 | 50.1K بازدید | 5 دیدگاه

مارتین برایثویت

جدایی من از بارسلونا به دلایل غیرورزشی بود

مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی اسپانیول، باشگاه سابق خود بارسلونا را مورد انتقاد قرار داده است.

جدایی من از بارسلونا به دلایل غیرورزشی بود

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت در دورانی در ترکیب بارسلونا به میدان رفت که این تیم شرایط چندان خوبی نداشت و این مهاجم دانمارکی نیز علیرغم انتقادات فراوان، نمایش بدی در ترکیب این تیم نداشت. البته مارتین برایثویت  دانمارکی در تابستان امسال بارسا را به مقصد اسپانیول ترک کرد. حالا این بازیکن مدعی شد آماده ماندن در بارسلونا بوده و به دلایلی غیرورزشی راهی باشگاه دیگری شده است.

1738293

مارتین برایثویت گفت: "بعد از بهبودی از دوران مصدومیت با خودم فکر می‌کردم به کارم در باشگاه بارسلونا ادامه خواهم داد. من آماده بازی کردن در این تیم بودم، اما در ادامه متوجه شدم لازم به چنین کاری نیست و به همین دلیل از بارسلونا جدا شدم. من با عملکردم نشان داده بودم که می توانم بازیکنی مهم در این تیم باشم، اما فرصتی برای ادامه دادن در این باشگاه برایم وجود نداشت.

البته این اتفاقات بخشی از فوتبال بوده و شرایط همیشه به این ترتیب پیش رفته می رود. من می دانستم که بارسلونا می خواهد شرایط فروش من را مهیا کند و البته همچنین تصور می کردم این تصمیم به دلایل ورزشی گرفته نشده است. در اسپانیول ثابت کردم که هر روز قوی تر و بهتر از قبل هستم و من دیگر نمی توانستم بیشتر از این تلاش کنم. وقتی همه در حال استراحت بودند، من برای درخشش در فصل جدید آماده می شدم و در نهایت می دانستم که به تیم ملی دانمارک برای جام جهانی دعوت خواهم شد."

دیدگاه‌ها