کد خبر : 1855170 | 02 آذر 1401 ساعت 21:08 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

تیته: ما برزیل هستیم و فشار طبیعی است

تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل، معتقد است فرصت کافی برای ساختن تیمش را داشته است.

تیته: ما برزیل هستیم و فشار طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تیم ملی برزیل را مدعی اول کسب عنوان قهرمانی در این جام جهانی می دانند و حالا بالاخره موعد رونمایی از این تیم فرا رسیده است. حالا تیته در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی تیمش در جام جهانی مقابل صربستان در روز پنجشنبه مدعی شد فشار روی تیم ملی برزیل امیری طبیعی است و بازیکنان سلسائو مشکلی با این موضوع ندارند.

تیته گفت: "فشار روی ما موضوعی کاملا طبیعی است. برزیل غنی ترین تاریخچه فوتبالی را دارد و با این میراث بزرگ، همیشه فشار روی چنین تیمی ایجاد می شود. ما بازیکنانی در ترکیب را داریم که بیشترین توجه رسانه‌ها را در جهان به خود جلب می‌کنند، بنابراین این مسئله را کاملا به طور طبیعی در نظر می‌گیریم. رویای مااین است که قهرمان جام جهانی شویم و در چنین شرایطی فشار اجتناب‌ناپذیر است.

1442234

در روسیه فقط دو سال فرصت داشتیم تا شرایط تیم را بهبود دهم و من برای نجات برزیل هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. اما حالا شرایط متفاوت است، زیرا من این فرصت کافی را داشتم که تیمم را آنطور که خودم می خواهم بسازم. به همین دلیل است که احساس امروز من کاملاً متفاوت از چهار سال پیش است. من دیگر خیلی استرس ندارم، زیرا همه کارها انجام شده است.

ما سه سبک بازی مورد نظر خود داریم و با هر حریفی که روبرو می شویم، مطابق با مدل بازی حریف با شرایط سازگار خواهیم شد. همه بازیکنان این موضوع را می دانند و نسبت به اوضاع آگاه هستند. من به عنوان یک سرمربی، باید این ظرفیت و توانایی را داشته باشم که بهترین ویژگی های هر بازیکن را به کار بگیرم. وینیسیوس جونیور نیز یکی از بازیکنانی است که در بالاترین سطح در باشگاه خود بازی می کند و می تواند در این تورنمنت نمایش خوبی ارائه دهد."

دیدگاه‌ها