کد خبر : 1855175 | 02 آذر 1401 ساعت 21:51 | 29.8K بازدید | 11 دیدگاه

جود بلینگام:

روز خیلی خوبی مقابل تیم ملی ایران داشتیم

جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، از گلزنی مقابل تیم ملی ایران بسیار خوشحال است.

روز خیلی خوبی مقابل تیم ملی ایران داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، توفان تیم ملی انگلیس مقابل ایران با ضربه سر جود بلینگام آغاز شد و این هافبک جوان بود که اولین گل سه شیرها را در جریان برتری 2-6 این تیم به ثمر رساند. این اولین گل ملی این بازیکن بود و جود بلینگام امروز در مصاحبه ای اعتراف کرد از فرط خوشحالی تمام آن شب را بیدار بوده است.

1767148

جود بلینگام گفت: آن شب خوابیدن برایم سخت بود، من تمام شب بیدار بودم و سعی می کردم به پیام ها پاسخ دهم و با همه در مورد بازی صحبت کنم. در مقابل ایران روز واقعا خوبی برای ما رقم خورد. اما در ادامه همه چیز معطوف به حفظ آمادگی در روز بعد، ریکاوری و حضوری موفق در بازی روز جمه مقابل تیم ملی آمریکا بود. زیرا در جام جهانی شما با کسب پیروزی در تنها یم بازی موفق نمی‌شوید و باید این روند را در طول هر هفت مسابقه حفظ کنید.

اولین گل ملی برای تیم ملی انگلیس؟ من نمی توانم جلوی خوشحالی و لبخند زدن خودم را بگیرم. من در این فصل چند گل به ثمر رسانده ام و  در بازی های بسیار بزرگ نیز این کار را انجام داده ام. اما گلزنی برای تیم ملی مهم تر از هر گلی بود که تا به حال به ثمر رسانده ام. با خودم فکر می کردم آیا واقعا این کار را انجام داده ام؟ من تصور نمی کردم روزی این اتفاق واقعا رخ دهد."

دیدگاه‌ها