کد خبر : 1855179 | 02 آذر 1401 ساعت 21:54 | 27.4K بازدید | 15 دیدگاه

کاستاریکا مایه تحقیر کل منطقه کونکاکاف

روند خوب تیمهای کونکاکاف در جام جهانی قطر امروز با شدیدترین شکست ممکن قطع شد و کاستاریکا آمار تیم‌های این منطقه را یک‌تنه زیر و رو کرد.

کاستاریکا مایه تحقیر کل منطقه کونکاکاف

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی تا امروز در جام جهانی 2022 قطر شروع خوبی داشتند اما کاستاریکا گویا عهد بسته بود که یک تنه همه آمار خوب کونکاکافی‌ها را دگرگون کند. هم‌تیمی‌های کیلور ناواس در مقابل اسپانیا با شکست سنگین 7-0 بدرقه شدند تا سخت‌ترین شکست جام تا این لحظه را به نام خود ثبت کنند.

پیش از شروع مسابقه همه در ذهن‌شان کاستاریکا را با حضور شگفت‌انگیزش در جام جهانی 2014 می‌شناختند. کاستاریکایی‌ها به عنوان شگفتی‌ساز آن تورنمنت از گروهی صعود کردند که اروگوئه، ایتالیا و انگلیس در آن حضور داشتند. اما واقعیت این است که تیم ملی فعلی این کشور هیچ شباهتی به تیم هشت سال پیش ندارد.

1768449

گلهای دنی اولمو، مارکو آسنسیو، گاوی، کارلوس سولر، آلوارو موراتا و دو گل فران تورس سخت‌ترین شکست جام را به کاستاریکایی‌ها تحمیل کرد هر چند کار آنها در همان نیمه اول تمام شده بود.

نتایج تیم‌های کونکاکاف در جام جهانی قطر تا امروز
از منطقه کونکاکاف تیم ملی آمریکا جام جهانی را با تساوی 1-1 مقابل ولز آغاز کرد. مکزیک، دیگر تیم این منطقه، هم در بازی اولش به مقابل لهستان رفت و به تساوی بدون گل رسید. ال‌تری در مقابل یاران لواندوفسکی موقعیت‌های گلزنی متعددی به دست آورد اما درخشش وویچک شزنی، سنگربان یوونتوسی لهستان، مکزیکی‌ها را در رسیدن به گل ناکام گذاشت. در نهایت هم گی‌یرمو اوچوآ با مهار درخشان پنالتی لواندوفسکی مانع از باخت مکزیک شد که اگر اتفاق می‌افتاد یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ این تیم را رقم می‌زد.

1768450

فارغ از شکست 7-0 کاستاریکا مقابل اسپانیا که همه معادلات منطقه کونکاکاف را به هم ریخت امشب یکی دیگر از تیمهای این کنفدراسیون به میدان می‌رود. کانادا امشب به مصاف یکی از مدعیان جام خواهد رفت و بعد از بازی کانادایی‌ها مقابل بلژیک می‌توان جمع‌بندی کاملی از کیفیت فوتبال تیمهای کونکاکاف داشت.

دیدگاه‌ها