کد خبر : 1855189 | 02 آذر 1401 ساعت 22:49 | 49.8K بازدید | 14 دیدگاه

بیکارترین دروازه‌بان‌ها در پرگل‌ترین بازی جام!(عکس)

دروازه‌بانان اسپانیا و کاستاریکا بدون هیچ واکنش خاصی نخستین بازی جام جهانی را پشت سر گذاشتند.

بیکارترین دروازه‌بان‌ها در پرگل‌ترین بازی جام!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهترین پیروزی جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی امشب توسط شاگردان لوئیز انریکه به دست آمد که آنها با وجود اینکه هفت گل به ثمر رساندند، هیچ موقعیتی روی دروازه خود ندیدند و دروازه‌شان حتی یکبار هم تهدید نشد و در سمت مقابل، گلر کاستاریکا نیز حتی یک مهار توپ نداشت!

اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا که بیکارترین بازیکن ماتادورها در نخستین پیروزی جام جهانی بود، در دیدار مقابل کاستاریکا هیچ توپی به داخل یا خارج از چارچوب او نیامد تا بدون ثبت حتی یک‌سیو، بدون دردسر کلین‌شیت کند.

1768503

سیمون که فصل موفقی در اتلتیک بیلبائو سپری کرده و توانست جایگاهش را در ترکیب تیم ملی اسپانیا حفظ کند، در دیدار مقابل کاستاریکا ۳۸ لمس توپ، ۲۸ پاس صحیح با دقت ۳۱ درصدی داشت و چهار پاس از هفت پاس بلند او به مقصد رسید و فقط یک توپ را روی هوا جمع کرد.

اما در سمت مقابل، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکا که دوران درخشانی در رئال مادرید داشت و همراه با این تیم به قهرمانی هم رسیده بود، در دیدار برابر اسپانیا روی هیچ‌کدام از هفت شوتی که در چارچوب‌اش آمد، واکنش خوبی نداشت تا همه آنها وارد دروازه او شود و بدترین بازی خود را پشت سر بگذارد.

1768504

دیدگاه‌ها