کد خبر : 1855190 | 02 آذر 1401 ساعت 23:00 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

شگفتی در کار نیست: بلژیک بهترین‌ گلر دنیا را دارد

آلفونسو دیویس، ستاره اصلی کانادا، در دیدار امشب این تیم مقابل بلژیک یک پنالتی زودهنگام را از دست داد.

شگفتی در کار نیست: بلژیک بهترین‌ گلر دنیا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بلژیک و کانادا در بازی دوم روز اول گروه F جام جهانی قطر از دقایقی پیش در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم رفته‌اند کانادایی‌ها بر خلاف انتظار در دقایق ابتدایی صاحب یک پنالتی شدند که با درخشش تیبو کورتوا در دروازه بلژیک از دست رفت.

در دقیقه 9 مسابقه در محوطه جریمه بلژیک توپ به دستهای یانیک کاراسکو برخورد کرد و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. درحالیکه بلژیکی‌ها به شدت اعتراض می‌کردند بررسی VAR هم تصمیم داور را تایید کرد تا کانادا صاحب یک پنالتی شود.

بعد از شکست سنگین 7-0 کاستاریکا مقابل اسپانیا در بازی قبلی امروز، کانادایی‌ها فرصت داشتند تا در اوایل بازی‌شان مقابل بلژیک دروازه این تیم را باز کرده و نشان دهند تیم‌های منطقه کونکاکاف را نباید از پیش شکست‌خورده دانست.

کانادایی‌ها برای این ضربه بزرگ‌ترین ستاره‌شان، آلفونسو دیویس، هافبک بایرن مونیخ، را انتخاب کردند. شماره 19 کانادا که به عنوان هافبک چپ برای تیم ملی کشورش بازی می‌کرد پشت توپ ایستاد تا شانسش را مقابل دروازه‌بان برجسته بلژیک که اخیرا جایزه یاشین را به خود اختصاص داده بود بیازماید.

1768511
1768512

اما ضربه آلفونسو دیویس به سمت چپ در حالی زده شد که کورتوا مسیر حرکت توپ را به درستی تشخیص داد و پنالتی را دفع کرد تا کانادایی‌ها در گلزنی ناکام بمانند.

1768513

دیدگاه‌ها