کد خبر : 1855193 | 02 آذر 1401 ساعت 23:41 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

تورس: زیاد گل زدیم چون تفاضل گل مهم است

فران تورس که در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا دو گل به ثمر رساند گفت لاروخا می‌دانست گلهای بیشتر می‌تواند در روز آخر مرحله گروهی تعیین‌کننده باشد و به همین علت به دنبال گلهای بیشتر بود.

تورس: زیاد گل زدیم چون تفاضل گل مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا امشب موفق شد اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را با یک پیروزی درخشان سپری کند و کاستاریکا را 7-0 در هم بکوبد.

فران تورس، وینگر باشگاه بارسلونا، موفق‌ترین بازیکن لاروخا در این بازی بود که دو بار دروازه حریف را باز کرد. او ابتدا در دقیقه 31 سومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس در دقیقه 54 چهارمین گل لاروخا را به ثمر رساند.

1768523

تورس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

پیروزی پرگل مقابل کاستاریکا
خیلی خوشحالم. ما می‌دانستیم در تورنمنتی مثل جام جهانی در روز آخر مرحله گروهی ممکن است برای صعود به تفاضل گل نیاز داشته باشیم و برای همین به دنبال زدن گلهای بیشتر بودیم و از گلزنی سیر نمی‌شدیم.

ما در هر بازی می‌خواهیم از دقیقه 1 تا 90 بهترین بازی ممکن را انجام بدهیم و خودمان را به حریف تحمیل کنیم. امروز به نظرم موفق شدیم به این هدف برسیم.

بازی حساس مقابل آلمان
در آن بازی هم مثل همیشه سعی می‌کنیم سبک بازی‌مان را تحمیل کنیم و حریف را مجبور کنیم آنطور بازی کند که دلمان می‌خواهد. تا قبل از شروع بازی ویدیوی بازی‌های آلمان را نگاه می‌کنیم و با آگاهی کامل به میدان می‌رویم.

اسپانیا مدعی قهرمانی است؟
نمی‌دانم ما مدعی هستیم یا نه. ولی می‌دانم که همه می‌‌خواهیم در این تورنمنت کارهای بزرگی بکنیم.

1768524

دیدگاه‌ها