کد خبر : 1855196 | 03 آذر 1401 ساعت 03:52 | 42.8K بازدید | 12 دیدگاه

شوک و ناامیدی مطلق در اردوی آلمان

پس از باخت دور از انتظار آلمانی‌ها در مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را سرزنش می‌کنند و به خاطر نتیجه بسیار ناامید هستند.

شوک و ناامیدی مطلق در اردوی آلمان

به گزارش"ورزش سه"، اولین دیدار در گروه E رقابت‌های جام جهانی در قطر، میان آلمان و ژاپن برگزار شد که سامورایی‌ها در عین ناباوری شاگردان فلیک را شکستند دادند و موفق شدند به دومین تیم شگفتی‌ساز این تورنومنت بدل شوند. تیم ملی آلمان با متحمل شدن این شکست، یک دژاووی تلخ را برای هواداران خود به وجود آورده است. ژرمن ها تحت هدایت یواخیم لو، در دوره قبلی جام جهانی، بازی اول خود مقابل مکزیک را با نتیجه 1-0 واگذار کردند و در نهایت، با کسب تنها 3 امتیاز در گروه خود قعرنشین شدند و از صعود به دور حذفی باز ماندند.
حالا در جام جهانی 2022 در حالی اولین دیدار خود را مقابل ژاپن باختند که در گام بعدی باید به مصاف اسپانیای جوان و بی‌رحم لوییز انریکه بروند.

1768530

در دیدار شب گذشته آنها مقابل ژاپن، شاگردان هانسی فلیک موقعیت های فراوانی را در محوطه جریمه ژاپن از دست دادند و اسیر سخت‌کوشی شاگردان هاجیمه موریاسو و تعویض های استثنایی این مربی شدند.
ایلکای گوندوگان و توماس مولر دو تن از ستاره های تیم ملی آلمان، نسبت به نتیجه‌ای که مقابل ژاپن کسب کردند خودشان را مقصر این باخت دانستند.
گوندوگان در مصاحبه پس از بازی گفت: "ما کار را برای ژاپن خیلی راحت کردیم. به خصوص در صحنه گل دوم!
نمی‌دانم تا به حال گلی راحت تر از آن در جام جهانی زده شده است یا نه. ما در رقابت های جام جهانی حضور داریم و نباید این اتفاقات رخ دهد. ما در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های ایده‌آلی داشتیم و متاسفانه گل دوم را به ثمر نرساندیم. ما به خوبی موقعیت‌سازی کردیم اما به خودمان باور نداشتیم.

1768528
توماس مولر نیز درمورد این دیدار گفت: "در حال حاضر هنوز کمی شوکه هستم. یک بازی خوب، با تبدیل موقعیت‌ها به گل ختم می شود. این که اکنون با شکست اینجا هستیم مزخرف است. دو گلی که دریافت کردیم به این معنی نبود که مستحق باخت بودیم. در نهایت، باید خودمان را مقصر این شکست بدانیم. 
تحلیل این شکست به لحاظ ورزشی آسان است اما درک احساسی آن سخت است. در واقع ما می خواستیم این فشار روانی صعود نکردن را از خودمان برداریم اما حالا یک نقطه ضعف مطلق داریم و باید مقابل اسپانیا پیروز شویم."

1768529

تقابل بعدی شاگردان فلیک، با تیم ملی اسپانیایی خواهد بود که تورنومنت را طوفانی شروع کرده و با 7 گل کاستاریکا را در هم کوبیده است.
این دیدار در روز یکشنبه برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی لاروخا، مجددا تیم ملی آلمان در دور گروهی حذف می شود و این کابوس برای ژرمن ها تکرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها