کد خبر : 1855200 | 03 آذر 1401 ساعت 00:53 | 37.2K بازدید | 6 دیدگاه

ساوتگیت هنوز به داور بازی ایران اعتراض دارد!

گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.

ساوتگیت هنوز به داور بازی ایران اعتراض دارد!

به گزارش ورزش سه، کرنری که روی دروازه ایران ارسال شد و منجر به خطا روی مگوایر شده بود مشابه صحنه‌ای بود که در مقدماتی جام جهانی اتفاق افتاده بود و پنالتی گرفته شد. ساوتگیت دید که مگوایر توسط روزبه چشمی، مدافع تیم ملی ایران، روی کرنر دقیقه سوم تریپیه روی زمین افتاد و نه داور و نه VAR مداخله نکردند. این مربی نگران است که در بازی‌های آینده هم چنین اتفاقی رخ دهد. او می‌خواهد این موضوع را با فیفا در میان بگذارد. در پایان بازی ایران، جان استونز با کشیدن پیراهن پورعلی گنجی در هنگام دفاع روی ضربات ایستگاهی، مرتکب پنالتی شد.

ساوت گیت گفت: «آنچه که مرا نگران می‌کند این است که در ویدیوی داوران از ما به عنوان مثال استفاده شده است. آنچه به ما در جلسه توجیهی نشان داده شد و مشابه حادثه نیمه اول در برابر ایران بود، به ما گفتند که یک پنالتی قطعی است. در نیمه دوم، شاید کشیدن پیراهن توسط استونز وجود داشته باشد و ما باید در این زمینه بهتر باشیم، اما من کمی نگران هستم که ما برای فیفا به عنوان نمونه نشان داده شویم. ما نیاز به شفاف سازی در مورد صحنه‌ای که در دقیقه ۵ اتفاق افتاد هستیم.

1768555

ساوتگیت به یاد آورد که چگونه اتحادیه فوتبال جهانی پس از بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی روسیه و در جریان پیروزی 2-1 مقابل تونس برای بحث در مورد تصمیمات پنالتی به فیفا ارجاع شد. گلی که آنها دریافت کردند از روی یک پنالتی بود و ساوتگیت ناراحت بود که این صحنه پنالتی تشخیص داده شد.

ساوتگیت گفت: «این در روسیه اتفاق افتاد و ما باید دوباره درباره آن گفتگو را با فیفا آغاز کنیم. "ما شفافیت می خواهیم وگرنه نمی‌دانیم کجا ایستاده‌ایم. چیزی که من را نگران می‌کند این است که انگار ما موش آزمایشگاهی هستیم.

دیدگاه‌ها